arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۷۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱

به خاطر فشارهای اقتصادی ، شرمنده مردم هستم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نخست وزير پيشين يونان در مصاحبه اي از مردم اين كشور به دليل سختي‌ و رنجي‌هايي كه طي بحران اقتصادي در يونان با آن روبرو بودند، عذرخواهي كرد.

به گزارش الف به نقل از پايگاه اينترنتي اپك‌نيوز و استار، جورج پاپاندرو نخست وزير پيشين يونان در مصاحبه‌اي با يكي از روزنامه‌هاي اين كشور گفت: مي خواهم به نمايندگي از جامعه سياسي جهان به دليل بروز بحران اقتصادي در جهان و كشورم عذرخواهي كنم. اين حداقل كاريست كه مي توانم انجام دهم.

اين اظهارات نخست وزير پيشين يونان در حالي مطرح شده است كه اين كشور به دنبال وقوع بحران اقتصادي در جهان با مشكلات فراواني مواجه شد و مقامات يونان تصميم گرفتند كه اخيرا براي حل چالش‌هاي اقتصادي از سياستهاي رياضتي استفاده كنند. اين اقدام مقامات يونان فشار زيادي را به مردم اين كشور وارد كرده است و مردم يونان نيز به شدت از سياستهاي مقامات يوناني خشمگين شده‌اند.

پاپاندرو در ادامه تصريح كرد: به مردم اطمينان مي دهم كه هر آنچه كه در توانم بوده براي يونان انجام دادم. من و دولتم در ايجاد اين بحران مقصر نبوديم ولي از مردم بخاطر فشارهاي اقتصادي كه متحمل شدند شرمنده هستيم و عذرخواهي مي كنيم.

اوايل ماه جاري نخست وزير فعلي يونان روز ششم مه را براي برگزاري انتخابات پارلماني تعيين كرد و مردم يونان نيز با اين هدف به پاي صندوق‌هاي راي گيري رفتند تا احزابي را كه مسئوليتهايي در زمان دورن بحران اقتصادي در اين كشور داشتند به دليل سياستهاي ناكارآمدشان، تنبيه كنند و به احزاب ديگر راي دهند.

پاپاندرو خاطر نشان كرد كه وي از مردم يونان به دليل تاثيرات چشمگير ناشي از بحران اقتصادي در اين كشور از جمله افزايش نرخ بيكاري و كاهش دستمزد و درآمدها عذرخواهي مي‌كند. وي گفت كه يوناني‌ها تاثير سالها اجراي سياستهاي اشتباه را احساس مي كنند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سيد رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
0
0
اي كاش مسئولين مملكت ما يك بار فقط يك بار به وعده سر خرمن عذرخواهي كنند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
0
2
تعجب کردم.
فکر کردم مسئولان ایرانی این حرف را زده اند!!!!
نظرات بینندگان