arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۷۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۴ - ۲۴ تير ۱۴۰۰

انهدام باند سرقت دریچه‌های چدنی فاضلاب و مخابرات

ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ باندی را که اعضای آن دست کم ۱۰۰ دریچه چدنی فاضلاب و مخابرات را در تهران به سرقت برده بودند، دستگیر کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ باندی را که اعضای آن دست کم ۱۰۰ دریچه چدنی فاضلاب و مخابرات را در تهران به سرقت برده بودند، دستگیر کردند.

 مدتی قبل و درپی وقوع چند فقره سرقت سریالی دریچه فاضلاب و مخابرات در معابر جنوبی شهر تهران که منجر به وقوع حوادث ثانویه برای شهروندان نیز شده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و آنان با بررسی شیوه و شگرد سرقت های رخ داده، بررسی تصویر دوربین‌های مداربسته محل و جمع آوری دیگر ادله و سرنخ های موجود سرنخ‌هایی از سارقان به دست آوردند.

با کسب این سرنخ‌ها ماموران متوجه شدند که این افراد به وسیله یک دستگاه وانت پیکان و به صورت کاملا حرفه ای اقدام به سرقت دریچه های چدنی فاضلاب و مخابرات از سطح معابر سطح شهر کرده‌اند. در همین راستا نیز ماموران با شیوه و شگرد پلیسی مخفیگاه این افراد را شناسایی کرده و مجوز قضایی برای برخورد با این افراد را نیز اخذ کردند.

در ادامه ماموران در عملیات‌های جداگانه هر چهار عضو این باند سرقت را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند که این افراد در بازجویی هایی انجام شده به جرم خود اعتراف کردند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت با تایید این خبر به ایسنا اعلام کرد که برای هر چهار متهم پرونده‌ای تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

 ایسنا

نظرات بینندگان