arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۸۵۶۰
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۳ - ۲۷ تير ۱۴۰۰

شگفتی دیگر در لیگ برتر؛ مذاکره سایپا با خطیبی

باشگاه سایپا برای سپردن هدایت این تیم با رسول خطیبی مذاکراتی صورت گرفته بود، اما این ابهام وجود دارد که توافق حاصل شده یا نه. باشگاه سایپا با توجه به کناره گیری فراز کمالوند به دنبال گزینه جایگزین برای هدایت نارنجی پوشان است، اما هنوز به طور رسمی با گزینه مدنظرش به توافق نرسیده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: باشگاه سایپا برای سپردن هدایت این تیم با رسول خطیبی مذاکراتی صورت گرفته بود، اما این ابهام وجود دارد که توافق حاصل شده یا نه.

باشگاه سایپا با توجه به کناره گیری فراز کمالوند به دنبال گزینه جایگزین برای هدایت نارنجی پوشان است، اما هنوز به طور رسمی با گزینه مدنظرش به توافق نرسیده است.

مهرداد سراجی در تمرین عصر امروز سایپا با حضور در جمع بازیکنان اعلام کرده توافق با رسول خطیبی که مربیگری در دو تیم از سه رقیب پیش‌روی نارنجی پوشان را تجربه کرده، حاصل شده است. مدیرعامل باشگاه سایپا همچنین اعلام می‌کند که خطیبی از فردا در تمرینات شرکت خواهد کرد.

با این وجود پس از گذشت ساعتی از این اتفاق، از دفتر مدیرعاملی خبر می‌رسد که توافق مالی با خطیبی حاصل نشده و حالا باید دید آیا این توافق حاصل می‌شود یا گزینه دیگری به گزینه‌های سایپا اضافه خواهد شد.

سایپا هم اکنون با 23 امتیاز و حضور در رتبه پانزدهم جدول در خطر سقوط است و در سه بازی پیش‌رو باید به مصاف گل‌گهر سیرجان، آلومینیوم اراک و تراکتور تبریز برود که خطیبی در تیم فصل اول سرمربی آلومینیوم و در مقطعی از نیم فصل دوم سرمربی تراکتور بود.

نظرات بینندگان