arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۸۶۶
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۹ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱

سردار روزبهانی: دیگر مردم تلویزیون می بینند/دیش ها در پشت بام ها بلا استفاده مانده اند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس پلیس امنیت ناجا از کاهش ۲۶ درصدی مزاحمت‌های خیابانی در سال گذشته خبرداد.

به گزارش خبرنگار ايلنا، سردار احمد روزبهانی روز یکشنبه با حضور در مرکز اطلاع رسانی ناجا به خبرنگاران گفت: یکی از ماموریت‌های نیروی انتظامی برخورد با مسایل اخلاقی و ایجاد گشت‌های امنیت اخلاقی در راستای برخورد با جرایم مشهود غیر اخلاقی بوده است.

وی با اشاره به ماموریت‌های نیروی انتظامی در این راستا گفت: با توجه به فصول سال ممکن است که این ماموریت‌ها کمرنگ و یا پررنگ شود اما همیشه بدون وقفه ادامه خواهد داشت، به عنوان مثال در فصل تابستان با توجه به حضور شهروندان و تفرجگاه‌ها از سوی پلیس مانند طرح سالم سازی دریا ایجاد ‌می‌شود.

رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا تاکید کرد: ماموریت دیگر این پلیس برخورد با عوامل تهیه و توزیع تجهیزات ماهواره‌ای است و برخورد پلیس امنیت اخلاقی با واردات کنندگان‌، نصب کنندگان‌، فروشندگان تجهیزات ماهواره‌ای با هماهنگی قوه قضاییه ادامه خواهد داشت.

روزبهانی با اشاره به تبلیغات و شبکه‌های ماهواره‌ای گفت: به دلیل کلاهبرداری‌هایی که توسط این شبكه‌ها انجام ‌می‌شود و تماس‌های مکرری که مردم از پایین بودن کیفیت و بالابودن قیمت اجناس شکایت داشتند پلیس وارد عمل شد که در حال حاضر با برخوردهای صورت گرفته این کلاهبرداری‌ها بسیار کاهش یافته است.

وی دررابطه با گشت‌های امنیت اخلاقی اظهار داشت: برخورد با اراذل و اوباش برخورد با مزاحمان نوامیس مردم برخورد با آلودگی صوتی‌، بد پوششی، حمل حیوانات مینیاتوری و جرایم آشکار دیگری که به پلیس امنیت اخلاقی برمی گردد از وظایف این گشت‌ها است.

رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا در رابطه با عملکرد این پلیس گفت: با توجه به اقدامات نیروی انتظامی در سال ۹۰ میزان مزاحمت‌های خیابانی در مقایسه با سال ۸۹‌، ۲۶ درصد کاهش یافته است.

وی در رابطه با توقیف خودرو گفت: در سال ۹۰ شاهد کاهش ۵۴ درصدی توقیف خودرو نسبت به سال گذشته سال ۸۹ داشته‌ایم.

اين مقام انتظامي در پاسخ به سوالی در رابطه با بدپوشش گفت: پلیس با کسانی که اقدام به پوشش نامناسب کند ابتدا به آن‌ها تذکر و در صورت اینکه پوشش وی خیلی نامناسب باشد به مقر انتقال و تعهد کتبی از این فرد گرفته خواهد شد.

سردار روزبهانی در رابطه با مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: براساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی بخشی از مسایل مربوط به عفاف و حجاب برعهده نیروی انتظامی گذاشته شده است که نیروی انتظامی براساس این وظایف با قدرت وارد عمل شده است اما در کنار آن در فاز‌های دیگر وظایفی دارند که متاسفانه حضور آن‌ها کمرنگ است.

به گفته وي نیروی انتظامی علاوه بر برخورد با بدپوششي در خیابان‌ها و معابر قبل از برپایي نمایشگاه‌ها و همایش‌هایی که توسط نهادهای مختلف ایجاد ‌می‌شود مسوولان امر را از وجود بد پوششی آگاه ساخته‌اند.

وی در رابطه با نحوه بد برخورد بعضی از ماموران گفت: با توجه به بکارگیری ده‌ها هزار نیروی پلیس در سراسر کشور هیچ وقت نمی‌توان گفت اشتباهی صورت نمی‌گیرد اما تلاش پلیس در این است که اشتباهات از بین برود و دراین راستا ماموران در طی سال چند نوبت تحت آموزش‌های خاص قرار ‌می‌گیرند.

روزبهانی در رابطه با استفاده از ماهواره گفت: در گذشته تعداد اندكي از مردم ماهواره را استفاده كرده و كمتر تلویزیون تماشا می‌کردند اما در حال حاضر درصد خیلی زیادی از ماهواره‌ای که در پشت بام‌ها وجود دارد بلا استفاده و غیر فعال است و رویکرد مردم در استفاده از تلویزیون بیشتر شده است.

سردارروزبهانی در رابطه با برپايي پارتي در پارک‌هایی که از طریق سایت‌های مجازی ثبت نام ‌می‌کنند گفت: یک باند شناسایی شد که در فضای مجزای اقدام به فروش بلیط به مبلغ ۳۰ هزار تومان ‌می‌کردند.

وي ادامه داد: اين افراد با اجاره باغی در اطراف تهران و گماردن نگهبانانی در فاصله ۴۰۰ متری این باغ جهت شناسایی پلیس، كسب درآمد مي‌كردند كه با شناسایی این باند توانستيم تمامی اعضای این باند را شناسایی و دستگیر کنيم.

رییس پلیس امنیت ناجا همچنین از اجرای طرح سالم سازی دریا در استان‌های گلستان و مازندران و گیلان خبر داد‌: در سال گذشته ۳۵ درصد از مردم با اجرای این طرح افزایش رضایتمندی داشت واین طرح در سال جاری از ۱۵ خرداد آغاز و تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت.

روزبهانی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در رابطه با برخورد با عرضه کنندگان لباس نامناسب گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری، پلیس به طور قاطع با قاچاقچیان لباس وافرادی که به صورت قاچاق این گونه لباس را تولید ‌می‌کنند برخورد خواهد كرد.

وی دررابطه با وجود گروههای شیطان پرستی گفت: ‌در ایران فعالیت‌هاي گروهی یا شبکه‌ای گروههايی مانندشیطان پرست وجود ندارد اما در این رابطه باید اطلاع رسانی دقیق تری و آگاه سازی صورت گیرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
0
88
بسی نشاط برفت!
صبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
0
60
با این وضع گرونی و گرفتاری های بسیار مردم دیگر وقت و حوصله صحبت باهم را ندارند چه برسد به تلویزیون اون هم برنامه های جذاب و مفرح ایرانی ....!!!!!!!!!!!!!!
انیشتین!
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
0
63
این روزها اگر ریاضیت خوب نباشه گیج می شی! همش بحث درصده! تورم 6 درصدی! (که 2 درصدش جهانیه و به ما مربوط نیست!) اشتغال خیلی درصدی! بیکاری کم درصدی! کاهش خیلی درصدی لبنیات به اسفند ماه! کاهش این درصدی چیز ای بد! افزایش اون درصدی چیزای خوب! ملت هم که از این آمار هاج و واج صد در صدی!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
1
44
حتما اونطوريه ايشان ميفرمايند!!!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
1
53
در گذشته تعداد اندكي از مردم ماهواره را استفاده كرده و كمتر تلویزیون تماشا می‌کردند اما در حال حاضر درصد خیلی زیادی از ماهواره‌ای که در پشت بام‌ها وجود دارد بلا استفاده و غیر فعال است و رویکرد مردم در استفاده از تلویزیون بیشتر شده است. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
0
46
در حال حاضر درصد خیلی زیادی از ماهواره‌ای که در پشت بام‌ها وجود دارد بلا استفاده و غیر فعال است و رویکرد مردم در استفاده از تلویزیون بیشتر شده است. !!!!!!!!!!!!!!!!!!! شما بگین جواب این اظهارنظر چیست؟!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
0
45
رویکرد مردم در استفاده از تلویزیون بیشتر شده است?!!!!!
حاجی کلش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
0
51
بلی،همانا تلویزیون از ماهواره بهتر است!!!!!!!!
نظرات بینندگان