arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۸۷۹۷
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۲ - ۲۹ تير ۱۴۰۰

کاهش محدودیت‌های مسافرتی کانادا به منظور استقبال از جشنواره فیلم تورنتو

برنامه کاهش محدودیت‌های مسافرتی در کانادا به افزایش استقبال از جشنواره بین المللی فیلم تورنتو کمک خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برنامه کاهش محدودیت‌های مسافرتی در کانادا به افزایش استقبال از جشنواره بین المللی فیلم تورنتو کمک خواهد کرد.

 به نقل از ددلاین، مقامات کانادایی در روز دوشنبه اعلام کردند که محدودیت‌ها ورود و خروج از کشور را کاهش خواهند داد. این محدودیت‌ها شامل تمامی سفر‌های غیرضروری از مارس ۲۰۲۰ می‌شدند. این خبر برای برگزار کنندگان جشنواره فیلم تورنتو خبر خوبی است، چرا که پیش از این مشخص نبود در برگزاری جشنواره مهمان خارجی حضور خواهد داشت یا خیر.

طبق این اعلام دولت کانادا، ساکنان واکسینه شده آمریکا از تاریخ نهم آگوست می‌توانند بدون حضور در قرنطینه ۲ هفته‌ای که برای دیگران الزامی است، وارد این کشور شوند.

این موضوع سفر به مهمانان آمریکایی به جشنواره بین المللی فیلم تورنتو را اسان‌تر خواهد کرد. جشنواره فیلم تورنتو امسال به صورت ترکیبی (آنلاین و حضوری) از ۹ تا ۱۸ سپتامبر برگزار می‌شود. دوره قبلی این رویداد به دلیل کرونا به طور کامل آنلاین برگزار شده بود. جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا گفت: به لطف افزایش نرخ واکسیناسیون و کاهش مبتلایان به کرونا، اکنون می‌توانیم در قوانین مرزی تغییراتی ایجاد کنیم. دولت کانادا قصد دارد محدودیت‌ها برای افراد واکسینه شده را از کشور‌های مختلف از تاریخ هفتم سپتامبر کاهش دهد.

علاوه بر این کاهش محدودیت‌های مسافرتی باعث بهبود اوضاع برای تولید فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی در این کشور خواهد شد. چرا که برای ساخت این آثار از عوامل آمریکایی هم استفاده می‌شود. پروژه‌های آمریکایی هم که اکنون در کانادا در حال فیلمبرداری هستند شامل «یخ شکن» «سوپرگرل» می‌شود.

در جشنواره فیلم تورنتو این دوره، فیلم سینمایی «تلماسه» ساخته دنیس ویلنوو، «بلفست» و «آخرین شب در سوهو» ساخته ادگار رایت حضور دارند.


 باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات بینندگان