arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۹۰۶۴
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۰۸ - ۳۱ تير ۱۴۰۰

کاهش ۲۱ درصدی تردد جاده‌ای در شبانه‌روز گذشته

مرکز مدیرت راه‌های کشور اعلام‌کرد: در شبانه‌روز گذشته براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۲۸۹ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۲۰.۹ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: مرکز مدیرت راه‌های کشور اعلام‌کرد: در شبانه‌روز گذشته براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۲۸۹ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۲۰.۹ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.

به گزارش مرکز یاد شده، در شبانه روز گذشته سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۲ درصد، اوج تردد بین ساعت‌های ۱۹ تا ۲۰ و کمترین تردد بین ساعت‌های چهار تا پنج صبح انجام شده است.

آزادراه‌های تهران- کرج، کرج- قزوین و کرج- تهران به ترتیب محورهای دارای بیشترین تردد در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع،‌ بقیه محورهای کشور باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.

محورهای مسدود

برپایه این گزارش، محورهای رامیان- اولنگ- شاهرود واقع در استان‌های گلستان و سمنان، شمشک- دیزین واقع در استان‌های البرز و تهران، شهداد- نهبندان واقع در استان کرمان، خرم آباد- پلدختر واقع در استان لرستان، پونل- خلخال واقع در استان گیلان، رباط پشت بادام- بیاضه واقع در استان یزد و دلگان- هودیان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان، تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

نظرات بینندگان