arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۹۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۰۹ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۰

خطیب زاده: از کشته و زخمی شدن نیروهای مرزی جمهوری آذربایجان و ارمنستان متاسفیم / آماده کمک به طرفین برای دستیابی به صلح پایدار هستیم

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به تداوم درگیری های پراکنده مرزی میان نیروهای مرزی جمهوری آذربایجان و ارمنستان، بر ضرورت دستیابی هر چه سریع تر به صلح پایدار در منطقه قفقاز جنوبی تاکید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به تداوم درگیری های پراکنده مرزی میان نیروهای مرزی جمهوری آذربایجان و ارمنستان، بر ضرورت دستیابی هر چه سریع تر به صلح پایدار در منطقه قفقاز جنوبی تاکید کرد.

به گزارش وزارت امور خارجه، خطیب زاده با اشاره به تداوم درگیری های پراکنده مرزی میان نیروهای مرزی جمهوری آذربایجان و ارمنستان، با ابراز تاسف از کشته و زخمی شدن افرادی از دو طرف، بر خویشتنداری طرفین و لزوم حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات مرزی دو کشور تاکید کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین با تاکید بر لزوم عبور دو کشور از تنش ها و درگیری ها و ضرورت دستیابی هر چه سریع تر به صلح پایدار در منطقه قفقاز جنوبی، آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای هر گونه کمک به طرفین برای دستیابی به صلح پایدار را مورد تاکید قرار داد.

نظرات بینندگان