arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۹۳۵۹
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۰۹ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۰

مرگ نوجوان ۱۷ ساله فلسطینی با شلیک مستقیم نیروهای اسرائیل

وزارت بهداشت فلسطین جمعه شب شهادت یک نوجوان ۱۷ ساله فلسطینی در کرانه باختری رود اردن را تأیید و اعلام کردکه این فلسطینی با شلیک مستقیم نیروهای اسرائیل کشته شده است. درگیری عصر جمعه جوانان فلسطینی با نظامیان اسرائیل در جنوب نابلس ۱۵۲ زخمی برجای گذاشته بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: وزارت بهداشت فلسطین جمعه شب شهادت یک نوجوان ۱۷ ساله فلسطینی در کرانه باختری رود اردن را تأیید و اعلام کردکه این فلسطینی با شلیک مستقیم نیروهای اسرائیل کشته شده است.

به گزارش رسانه‌های فلسطینی، "محمد منیر التمیمی" در نتیجه شدت جراحت ناشی از گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.

وی عصر جمعه در درگیری‌ با نظامیان اسرائیل در روستای حضرت صالح (ع) در رام الله به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی زخمی شده بود.

درگیری عصر جمعه جوانان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در جنوب نابلس ۱۵۲ زخمی برجای گذاشته بود.

«احمد جبریل» رییس اورژانس هلال احمر در نابلس به خبرگزاری "وفا" فلسطین گفت: ۱۶ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر زخمی شدند که حال یکی وخیم گزارش شده است.

وی افزود: ۳۳ فلسطینی دیگر نیز در این تظاهرات به ضرب گلوله پلاستیکی نظامیان صهیونیست زخمی شدند و ۸۷ نفر دیگر هم بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار حالت خفگی شده و ۱۶ نفر دیگر نیز یا دچار سوختگی ناشی از آتش سوزی یا آسیب ناشی از فرار از چنگ نظامیان اشغالگر شدند.

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد چند روز پیش نیز یک جوان دیگر فلسطینی به نام «عبده یوسف التمیمی» ساکن قدس در زندان «مسکوبیه» رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

این شهروند فلسطینی پس از ضرب و شتم شدید توسط پلیس رژیم صهیونیستی در سلول انفرادی خود در زندان «مسکوبیه» شهید شد.

این تحولات همزمان با آن روی می‌دهد که بیش از ۲۵ هزار فلسطینی در میان تدابیر امنیتی شدید صهیونیست‌ها در مسجدالاقصی نماز اقامه کردند.

نظرات بینندگان