arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۹۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۰ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۰

واژگونی اتوبوس تهران - یزد در بادرود / یک کشته و ۳ مصدوم

مسئول فوریت‌های پزشکی نطنز گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس در هشت کیلومتری ورودی بادرود (منطقه ترگل) در آزادراه کاشان - نطنز سبب جانباختن یکی از سرنشینان و مصدومیت سه نفر شد. بادرود مرکز بخش امامزاده از توابع شهرستان نطنز در ۱۳۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: مسئول فوریت‌های پزشکی نطنز گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس در هشت کیلومتری ورودی بادرود (منطقه ترگل) در آزادراه کاشان - نطنز سبب جانباختن یکی از سرنشینان و مصدومیت سه نفر شد.

حسنعلی صالحیان افزود: ساعت سه و ۵۶ دقیقه بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس که از تهران عازم یزد بود بر اثر انحراف از جاده و برخورد با گاردریل واژگون شد.

وی ادامه داد: به محض اطلاع از وقوع حادثه گروهی از نیروهای اورژانس ١١٥ سرآسیاب و نیروهای امداد و نجات پایگاه جاده ای بادرود در محل حادثه حاضر شدند.

به گفته وی، در حادثه واژگونی اتوبوس یکی از سرنشینان اتوبوس که مردی حدود ٧٠ ساله بود بر اثر شدت جراحت‌ها در دم جان باخت و سه سرنشین دیگر مصدوم شدند.

مسئول فوریت‌های پزشکی نطنز اظهار داشت: مصدومان حادثه پس از انجام اقدام‌های اولیه از سوی عوامل اورژانس و امدادگران پایگاه هلال احمر به بیمارستان فاطمیه بادرود منتقل شدند.

علت حادثه از سوی عوامل پلیس راه بادرود در دست بررسی است.

بادرود مرکز بخش امامزاده از توابع شهرستان نطنز با جمعیت ۲۵ هزار نفر در ۱۳۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

آزادراه کاشان - نطنز حدود ۱۰۰ کیلومتر طول دارد.

استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه است که به‌دلیل موقعیت خاص آن در مرکز و به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را داراست.

نظرات بینندگان