arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۹۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۲ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۰

بازداشت چاقوکش‌های بیمارستان سنندج

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان از صدور قرار بازداشت برای شش نفر پیرامون درگیری در بیمارستان کوثر سنندج خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان از صدور قرار بازداشت برای شش نفر پیرامون درگیری در

 بیمارستان کوثر سنندج خبر داد.

محمد جباری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان پیرامون درگیری در بیمارستان کوثر سنندج از صدور قرار بازداشت برای شش نفر در این زمینه خبر داد و اظهار کرد: تعدادی از اهالی دو روستای اطراف سنندج روز چهارشنبه پس از درگیری به دلیل اختلافات ملکی زخمی و به بیمارستان کوثر سنندج منتقل می‌شوند.

وی افزود: طرف مقابل اختلاف آن‌ها را تعقیب و در محیط بیمارستان با اسلحه سرد بار دیگر به آنان حمله ور می‌شوند که در این درگیری یکی از افراد به شدت مجروح و در بیمارستان فوت می‌کند.

جباری با هشدار به متهمینی که در این حادثه دست داشته و متواری شده اند گفت: تمامی این افراد شناسایی شده و به زودی دستگیر خواهند شد.

وی افزود: یکی از متهمان دستگیر شده از ضاربان اصلی فرد مقتول است که تحقیقات درباره وقوع این درگیری تا نتیجه نهایی ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کردستان تأکید کرد: دستگاه قضا در برخورد با کسانی که امنیت و آرامش عمومی جامعه را دچار اخلال کنند هیچ اغماض و مماشاتی نخواهد داشت.

جباری افزود: مردم استان اطمینان خاطر داشته باشند که مجرمین و متعرضین به امنیت و آرامش عمومی، هیچ راه فراری از دست قانون نداشته و دستگاه قضائی استان بدون هیچ مسامحه‌ای به شدت با آنان برخورد خواهد کرد.

میزان 

نظرات بینندگان