arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۹۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۲۰ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۰

استاندار تهران: بعید است تعطیلی تهران تمدید شود / به زودی ظرفیت تزریق به ۸۵ هزار واکسن در روز می‌رسد

انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران با اشاره به اینکه تعطیلی شش روزه تهران بنا به دستور ستاد ملی کرونا است، گفت: بعید می دانم این تعطیلات تمدید شود.محسنی بند پی اضافه کرد: زیر ساخت های شبکه بهداشت استان تهران ظرفیت تزریق روزانه ۸۵ هزار واکسن را هم دارد که به زودی این مهم نیز صورت خواهد پذیرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: استاندار تهران با اشاره به اینکه تعطیلی شش روزه تهران بنا به دستور ستاد ملی کرونا است، گفت: بعید می دانم این تعطیلات تمدید شود.

انوشیروان محسنی بندپی امروز(شنبه) در حاشیه پویش هر هفته الف_ب_ ایران در فرمانداری شهرستان ری، اظهار ‌داشت: تعطیلی ادارات دولتی و خدمات رسان به دستور ستاد ملی کرونا است و با توجه به اینکه ممکن است در آینده موجب خسارات در مسایل زیربنایی شود، امکان تمدید آن بعید است.

وی با تاکید بر اینکه فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و پوشش گسترده واکسیناسیون تنها راه برون رفت از وضعیت فعلی است، عنوان کرد: هم اکنون روزانه ۴۵ هزار تزریق واکسیناسیون در استان تهران انجام می شود.

محسنی بند پی اضافه کرد: زیر ساخت های شبکه بهداشت استان تهران ظرفیت تزریق روزانه ۸۵ هزار واکسن را هم دارد که به زودی این مهم نیز صورت خواهد پذیرفت.

وی تاکید کرد: مردم باید فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی را، هم اکنون که در پیک پنجم کرونا قرار داریم بیش از گذشته رعایت کنند.

تعطیلی تهران از سه شنبه هفته پیش به دستور ستاد ملی کرونا انجام شد که تا پایان فردا /یکشنبه، سوم مردادماه/ ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، پویش هر هفته الف_ب_ ایران امروز(شنبه) با بهره برداری از نیروگاه خورشیدی و تصفیه خانه فاضلاب جنوب تهران در فرمانداری شهرستان ری انجام شد، بهره برداری از این ۲ واحد به صورت ویدئو کنفرانس توسط رییس جمهوری صورت پذیرفت.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع است.



نظرات بینندگان