arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۹۵۱۱
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۲۳ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۰

۳۶۴ داوطلب کنکور کارشناسی ارشد مبتلا به کرونا هستند

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش درباره فرم خوداظهاری داوطلبان مبتلا به کرونا، اظهار کرد: براساس خوداظهاری داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد در سایت سازمان سنجش، تعداد ۳۶۴ داوطلب مبتلا به بیماری کرونا هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: سخنگوی سازمان سنجش گفت: براساس خوداظهاری داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد در سایت سازمان سنجش، تعداد 364 داوطلب مبتلا به بیماری کرونا هستند.

فاطمه زرین‌‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش درباره فرم خوداظهاری داوطلبان مبتلا به کرونا، اظهار کرد: براساس خوداظهاری داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد در سایت سازمان سنجش، تعداد 364 داوطلب مبتلا به بیماری کرونا هستند.

وی ادامه داد: سازمان سنجش با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محل آزمون این گروه از داوطلبان را در محل امن مورد تأیید وزارت بهداشت در شهرهای محل برگزاری آزمون تعیین خواهد کرد و نتیجه را از طریق شماره تلفن همراه اعلام شده به اطلاع ذینفعان خواهد رساند.

زرین‌آمیزی افزود: آزمون کارشناسی ارشد بر اساس مصوبه ستاد کرونا از روز چهارشنبه ۶ مرداد لغایت روز جمعه ۸ مرداد در ۳۶۷ حوزه امتحانی اصلی و ۱۷۹ شهر در سراسر کشور برگزار می‌شود؛ در این آزمون ۶۳۴ هزار و ۵۴ داوطلب شرکت کردند که ۵۳ درصد را داوطلبان زن و ۴۷ درصد را داوطلبان مرد برگزار می‌شود.

 در روز اول برگزاری کنکور ارشد، آزمون‌های رشته شناور با ۳۴ رشته و با تعداد ۷۲ هزار و ۳۰۶ داوطلب، در روز دوم ۳۴ رشته امتحانی با ۳۰۵ هزار و ۹۱۳ داوطلب و در روز پایانی با ۶۳ رشته امتحانی و با ۲۵۵ هزار و ۸۳۵ داوطلب برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان