arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۹۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۱ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۰

فرمانده یگان های ویژه ناجا: دشمن با همکاری مزدوران داخلی درصدد ایجاد اغتشاش و موج‌سواری بر مطالبه‌های مردمی است

فرمانده یگان های ویژه ناجا با تاکید بر اینکه دشمن با همکاری مزدوران خود در داخل کشور درصدد ایجاد اغتشاش و موج‌سواری بر مطالبه‌ های به حق مردمی است، گفت: با اتحاد و همدلی بار دیگر دشمنان را مأیوس خواهیم کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده یگان های ویژه ناجا با تاکید بر اینکه دشمن با همکاری مزدوران خود در داخل کشور درصدد ایجاد اغتشاش و موج‌سواری بر مطالبه‌ های به حق مردمی است، گفت: با اتحاد و همدلی بار دیگر دشمنان را مأیوس خواهیم کرد.

به‌ گزارش «انتخاب» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن کرمی در دیدار با شیوخ و سادات منطقه «عبدل خان» استان خوزستان ضمن تبریک دهه ولایت و ادای احترام به ارواح مطهر شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی و امام راحل (ره)، اظهار کرد: بسیار خرسندم که امروز برای بنده توفیقی حاصل شد که میان فقها، شیوخ و سادات این منطقه حضور دارم.

وی ادامه داد: تجربه نشان داده‌ است که برگزاری این‌گونه جلسات و نشست‌ های صمیمانه در حل مشکلات بسیار مثمرثمر و تأثیرگذار است.

فرمانده یگان‌ های ویژه ناجا بیان کرد: یگان ویژه در عرصه‌ های مختلف از جمله اقدامات مردم‌ یاری در سیل استان خوزستان نشان داده‌ که در کنار مردم بوده و همیشه برای خدمت‌ رسانی آماده‌ است؛ اکنون هم برای حفظ امنیت و حل مشکلات مردم شریف این استان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

سردار کرمی با اشاره به شیطنت‌ ها و توطئه‌ های دشمنان ایران اسلامی، تصریح کرد: دشمن هیچ‌ گاه از توطئه دست برنخواهد داشت و با همکاری مزدوران خود در داخل کشور درصدد ایجاد اغتشاش و موج‌ سواری بر مطالبه‌ های به حق مردمی است که با اتحاد و همدلی بار دیگر دشمنان را مأیوس خواهیم کرد.

رئیس‌ پلیس ویژه کشور در ادامه تاکید کرد: در زمانی‌ که کشور و مردم شریف با مشکلات مواجه هستند، با وحدت و همبستگی کارهای بزرگی می‌ توان انجام داد و به یاری خداوند و با تلاش مردم و مسئولان بر مشکلات فائق خواهیم آمد.

وی ضمن قدردانی از همکاری شیوخ، بزرگان طوایف و سادات این منطقه، خاطرنشان کرد: پلیس برای حفظ امنیت و آرامش مردم همواره آماده جانفشانی است و با فرصت‌ طلبان و متجاوزان به حریم امنیت مردم، مقتدرانه برخورد خواهد کرد.

نظرات بینندگان