arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۹۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۲۰ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۰

فعالیت ادارات تهران به صورت ٧٠ درصد دورکاری از فردا / ساعت کار: از ۷ تا ۱۳

معاون استاندار تهران گفت: فعالیت کارکنان ادارات عادی به صورت ۷۰ درصد دورکار و فعالیت‌های ادارات با کار‌های ضرور، به صورت ۵۰ درصد دورکارخواهد بود. وی در خصوص ساعت کار حضور کارکنان در ادارات نیز گفت: حضور کارکنان در ادارات تا آخر مردادماه از ساعت ۷ تا ۱۳ می‌باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

میزان: معاون استاندار تهران گفت: فعالیت کارکنان ادارات عادی به صورت ۷۰ درصد دورکار و فعالیت‌های ادارات با کار‌های ضرور، به صورت ۵۰ درصد دورکارخواهد بود.

غلامرضا عباس پاشا با اشاره به وضعیت حضور کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان تهران در محل کار خود از فردا دوشنبه گفت: حضور کارکنان در محل کار خود بر اساس طرح هوشمند سازی محدودیت‌ها و بر اساس رنگ بندی است که شهر‌های استان دارند.

وی افزود: حضور و فعالیت کارکنان ادارات عادی به صورت ۷۰ درصد دورکار و فعالیت‌های ادارات با کار‌های ضرور، بر حسب تشخیص رسمی رئیس آن دستگاه به صورت ۵۰ درصد دورکارخواهد بود.

معاون استاندار تهران گفت: با توجه به وضعیت قرمز تهران، حضور کارکنان ادارات و دستگاه ها، به صورت ۷۰ درصد دورکار می‌باشد.

عباس پاشا درباره وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی کارکنان ادارات و دستگاه‌ها دولتی نیز گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی کارکنان دستگاه‌ها بالای ۷۵ درصد است و مهم اصناف و مردم هستند که تا چه حد این پروتکل‌ها و نیز فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

وی در خصوص ساعت کار حضور کارکنان در ادارات نیز گفت: حضور کارکنان در ادارات تا آخر مردادماه از ساعت ۷ تا ۱۳ می‌باشد و توصیه می‌کنیم که همچنان مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند تا پیشگیری مناسبی نسبت به این بیماری داشته باشیم.

نظرات بینندگان