arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۹۶۹
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۲ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱

خودکشي قاتل مرموز امريکايي در محاصره پليس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : پرونده قاتل فراري مادر و دختر امريکايي پس از چند روز تعقيب و گريز با خودکشي اين مرد جوان در محاصره پليس مي سي سي پي بسته شد.
     «آدام مايس» به جرم قتل «آن بين» 31 ساله و دختر 14 ساله اين زن از مدت ها پيش تحت تعقيب پليس بود. همسر او ترزا نيز به جرم مشارکت در قتل و کمک به فرار شوهرش در بازداشت به سر مي برد.
     اجساد اين مادر و دختر يک هفته پس از اعلام گزارش ناپديد شدن آنها در حياط پشتي خانه قاتل جوان کشف شد. ظاهراً اين مرد رابطه نزديکي با زن مقتول داشته و در شب حادثه نيز مهمان خانه آنها بوده است.
     براساس اعترافات ترزا همسر اين قاتل بي رحم، او اندکي پس از کشف اجساد مادر و دختر مقدمات فرار شوهرش را فراهم کرد و او را با دو دختري که اسير مرد بودند به مي سي سي پي فرستاد.
     پليس که با تمام قوا در تنسي و چند ايالت امريکا به دنبال اين قاتل فراري بود با به دست آوردن سرنخي از او به مي سي سي پي رفت و با کشف مخفيگاه مرد جوان، آنجا را محاصره کرد و دو دختر نوجوان در بند را هم نجات داد.
     البته قاتل پيش از رسيدن پليس در اقدامي جنون آميز با شليک گلوله به سرش اقدام به خودکشي کرد. به گفته سخنگوي پليس اين مرد چند ساعتي در بخش مراقبت هاي ويژه بيمارستان مي سي سي پي در وضع وخيم بستري بود اما در آخر تسليم مرگ شد.
     دو دختر گروگان اين مرد زنده و سالم هستند و ظاهراً هيچ آثاري از آزار و اذيت توسط قاتل در آنها گزارش نشده است.
نظرات بینندگان