arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۹۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۰۹ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۰

روسیه: پدافند هوایی سوریه دو راکت هوایی اسراییل در دمشق را نابود کرد

مرکز آشتی طرف های درگیر در سوریه وابسته به وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که واحدهای پدافند هوایی سوریه دو راکت پرتاب شده از هواپیماهای اسراییلی در استان دمشق سوریه را نابود کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: مرکز آشتی طرف های درگیر در سوریه وابسته به وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که واحدهای پدافند هوایی سوریه دو راکت پرتاب شده از هواپیماهای اسراییلی در استان دمشق سوریه را نابود کرد.

به گزارش ریانووستی، دریابان وادیم کولیت معاون مرکز آشتی طرف های درگیر در سوریه وابسته به وزارت دفاع روسیه شامگاه یکشنبه اعلام کرد: سیستم پدافند هوایی سوریه دو موشک اسراییلی پرتاب شده از جنگنده های اف-۱۶ اسراییل به سوی مرکزی در سیدات زینبیه در استان دمشق را نابود کرد.

به گفته این مقام نظامی روس، شامگاه یکشنبه دو جنگنده اف-۱۶ نیروی هوایی اسراییل خارج از حریم هوایی سوریه از سمت جنوب غربی، راکت های هدایت شونده پرتاب کردند.

معاون مرکز روسی آشتی طرف های درگیر در سوریه گفت: واحدهای پدافند هوایی سوریه مجهز به سیستم های روسی بوک -ام۲ای دو موشک پرتاب شده از جنگنده های اسراییلی را نابود کردند.

رژیم صهیونیستی هر ازچندگاهی به سوریه حمله می کند و به عقیده کارشناسان، این حملات ددمنشانه برای حمایت از تروریست های ضدسوری و با هدف تضعیف کردن ارتش سوریه انجام می گیرد.

آخرین مورد حملات رژیم صهیونیستی روز ۲۲ ماه جولای صورت گرفت و جنگنده های اف-۱۶ این رژیم به مراکزی در استان حمص راکت هایی را پرتاب کردند.

نظرات بینندگان