arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۹۷۹۶
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۵ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۰

امروز در خیابان جمهوری تهران چه خبر بود؟

معاون امنیتی استانداری: تجمع به خاطر قطعی برق در پاساژ علاءالدین بود / فارس: چندین نفر شعار سیاسی دادند / صداوسیما: جمعیت متفرق شد
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون امنیتی استانداری تهران تجمع امروز در خیابان جمهوری را به دلیل اعتراض برخی شهروندان نسبت به قطعی برق پاساژ علاءالدین عنوان کرد و گفت: افرادی را برای بررسی موضوع فرستادم که ببینند چرا این اتفاق افتاده است.

به گزارش «انتخاب»؛ حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی استانداری تهران در خصوص تجمعاتی که امروز در حوالی خیابان جمهوری برگزار شد، گفت: برق پاساژ علاالدین مشکل داشته و قطع شده بود که همین امر موجب نارضایتی کوچکی شد که بعد از یک ساعت هم برق وصل شد.

معاون امنیتی استانداری تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر‌ این که برخی این تجمعات را به طرح مجلس مبنی بر صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی ارتباط دادند، عنوان کرد: خیر، برق پاساژ علاالدین به دلایلی قطع شد که یک ساعت بعد هم وصل شد، من هم گروهی را برای بررسی موضوع اعزام کردم که ببینند چرا این اتفاق افتاده است.

وی تاکید کرد: برق پاساژ علاالدین در حال حاضر وصل است و این موضوع هم در دست پیگیری است.

روایت فارس از تجمع امروز

 به دنبال قطع برق دو پاساژ پر مصرف در خیابان جمهوری حدود ۵۰ نفر از کسبه با تجمع و شعار دادن نسبت به این موضوع اعتراض کردند.

همچنین چندین نفر باشعارهای سیاسی تلاش کردند با این روش به اعتراض خود در شبکه های ماهواره ای ضریب دهند.

صداوسیما می گوید جمعیت معترض متفرق شده اند

صداوسیما نوشت: پیش از ظهر امروز تعدادی از کسبه دو پاساژ علاءالدین و چارسو در خیابان جمهوری در اعتراض به مشکلات ناشی از قطع برق در مقابل این دو پاساژ تجمع کردند. همزمان با این تجمع عده‌ای تلاش کردند با استفاده از نارضایتی ایجاد شده در میان کسبه پاساژ‌ها، به این گلایه مندی رنگ و بوی سیاسی بدهند.

این عده شروع به سردادن شعار‌های هنجارشکنانه کردند و با حرکت در خیابان اطراف پاساژ علاءالدین تلاش کردند رهگذران و کسبه را با خود همراه کنند که به نتیجه نرسیدند.

همزمان با این اقدام، ترافیک شدیدی در محل بوجود آمد و مردم برای مدتی در ترافیک و گرما معطل شدند.

نیرو‌های حافظ امنیت نیز با حضور در محل، تجمع کنندگان را دعوت به آرامش و پیگیری منطقی خواسته‌ها و اعتراضات خود کردند.

افرادی که اقدام به حرکت در خیابان و سردادن شعار کرده بودند بعد از ساعتی متفرق شدند.

همزمان با این تجمع و اقدام برخی افراد برای سیاسی کردن این ماجرا، ویدیو‌هایی نیز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

نظرات بینندگان