arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۹۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۲ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۰

سعید ملایی با پرچم مغولستان در یک قدمی فینال المپیک

جودوکای ایرانی تیم مغولستان با سه پیروزی، به مرحله نیمه نهایی وزن ۸۱- کیلوگرم المپیک توکیو صعود کرد. او در دور اول برابر دیدار حمزه از قزاقستان در ۳:۵۶ دقیقه با ضربه فنی برنده شد و در دور یک هشتم نهایی در وقت اضافه و با امتیاز وازاری مراد فاتیف از جمهوری آذربایجان را شکست داد. ملایی در دور یک چهارم نهایی تاتو گریگالاشویلی از گرجستان با رنک ۳ جهانی را ضربه فنی (ایپون) کرد و به نیمه نهایی رسید. و از ساعاتی دیگر در مرحله نیمه نهایی به مصاف حریفی از اتریش می‌رود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ورزش سه: جودوکای ایرانی تیم مغولستان با سه پیروزی، به مرحله نیمه نهایی وزن ۸۱- کیلوگرم المپیک توکیو صعود کرد.

در شرایطی که جودوی ایران یک سهمیه برای حضور در توکیو توسط محمد بریمانلو کسب کرده بود، اما به دلیل تعلیق و محرومیت از سوی فدراسیون جهانی این سهمیه از ایران سلب شد، جودوکای سابق تیم ملی ایران در المپیک توکیو زیر پرچم مغولستان به رقابت می‌پردازد.

سعید ملایی از ساعت ۲۰۱۹ از تیم ملی ایران جدا شد، بعد از گرفتن ملیت مغولستانی با پرچم این کشور در توکیو حاضر شده است. او در دور اول برابر دیدار حمزه از قزاقستان در ۳:۵۶ دقیقه با ضربه فنی برنده شد و در دور یک هشتم نهایی در وقت اضافه و با امتیاز وازاری مراد فاتیف از جمهوری آذربایجان را شکست داد.

ملایی در دور یک چهارم نهایی تاتو گریگالاشویلی از گرجستان با رنک ۳ جهانی را ضربه فنی (ایپون) کرد و به نیمه نهایی رسید.

او از ساعاتی دیگر در مرحله نیمه نهایی به مصاف حریفی از اتریش می‌رود. ملایی در صورت فینالیست شدن حریفی از بلژیک یا ژاپن در پیش دارد.

نظرات بینندگان