arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۰۱۷۰
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۲ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۰

الزام استفاده از ماسک برای افراد واکسینه شده در آمریکا

مقامات بهداشتی آمریکا تاکید کردند که افراد واکسینه شده در برابر بیماری کووید-۱۹ ملزم هستند تا در بسیاری از محیط های سرپوشیده از ماسک استفاده کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مقامات بهداشتی آمریکا تاکید کردند که افراد واکسینه شده در برابر بیماری کووید-۱۹ ملزم هستند تا در بسیاری از محیط های سرپوشیده از ماسک استفاده کنند.

مقامات بهداشتی آمریکا روز گذشته (سه شنبه) طی دستورالعملی اظهار داشتند: افرادی که به طور کامل در برابر کروناویروس واکسینه شده اند باید هنگام حضور در فضاهای سرپوشیده، مناطقی که ویروس به سرعت در حال گسترش است ماسک به صورت داشته باشند.

همچنین طبق دستورالعملی که پیش از این صادر شده است به تمامی دانش آموزان، معلمان و کارمندان مدارس توصیه شده صرف نظر از تزریق واکسن از ماسک استفاده کنند.

گسترش سویه دلتای کرونا موجب افزایش موارد ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در ایالات متحده شده و هم اکنون بیش از ۸۰ درصد موارد ابتلا به کروناویروس در این کشور مربوط به سویه دلتاست.

"جو بایدن" رئیس جمهوری آمریکا گفته است که تسریع واکسیناسیون و استفاده از ماسک به کشور کمک خواهد کرد تا از اعمال قرنطینه، تعطیلی مراکز خدماتی و اقتصادی و بسته شدن مدارس جلوگیری شود.

به نقل از خبرگزاری رویترز، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریهای ایالات متحده اعلام کرده است: در ۶۳.۴ درصد از مناطق ایالات متحده سرعت انتقال ویروس به میزانی بالا رفته است که استفاده از ماسک در محیط های سرپوشیده را الزامی سازد و این سیاست باید به سرعت اعمال شود.

 ایسنا

نظرات بینندگان