arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۰۳۳۴
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۲ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۰

پیروزی سخت فوتسال ایران برابر ازبکستان و صعود به فینال

تیم ملی فوتسال ایران موفق شد با شکست ازبکستان در مرحله نیمه نهایی تورنمنت بین المللی تایلند، به فینال این رقابت‌ها صعود کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: تیم ملی فوتسال ایران موفق شد با شکست ازبکستان در مرحله نیمه نهایی تورنمنت بین المللی تایلند، به فینال این رقابت‌ها صعود کند.

تیم ملی فوتسال ایران امروز (پنجشنبه) و از ساعت ۱۱ در چارچوب مرحله نیمه نهایی تورنمنت دوستانه و بین‌المللی تایلند، به مصاف ازبکستان رفت و در پایان توانست با نتیجه ۷ بر ۵ حریف خود را از پیش رو بردارد و فینالیست شود.

تیم ازبکستان در نیمه نخست دو بار توانست از ایران پیش بیفتد اما شاگردان «سید محمد ناظم‌الشریعه» نیز توانستند در هر دو مرتبه نتیجه بازی را برگردانند.

در نیمه دوم نیز تیم ازبکستان تمام فشار خود را برای به تساوی کشاندن بازی گذاشت اما این اتفاق نیفتاد تا تیم ایران راهی فینال این مسابقات شود.

بهزاد عظیمی، فرهاد توکلی (۲ گل)، علی اصغر حسن زاده، مهدی جاوید و سعید احمد عباسی توانستند در این دیدار برای ایران گلزنی کنند.

از دقایقی دیگر نیز تیم‌های فوتسال تایلند و مصر در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی به مصاف یکدیگر می‌روند. دیدار فینال این تورنمنت روز هشتم مردادماه برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتسال ایران خود را برای حضور در جام جهانی که شهریورماه در لیتوانی برگزار می‌شود، آماده می‌کند. ایران در جام جهانی با تیم های آرژانتین، آمریکا و صربستان همگروه است.

نظرات بینندگان