arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۰۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۸ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۰

ورود بیش از ۸ و نیم میلیون دُز واکسن کرونا تا دو هفته‌ دیگر به کشور / سخنگوی ستاد کرونا: واکسیناسیون افراد بالای ۳۵ سال تا آبان تکمیل می‌شود

 علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا اظهار کرد: فردا ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار دُز واکسن از ژاپن و روسیه وارد کشور می‌شود و تا دو هفته آینده واردات به بیش از ۸ و نیم میلیون دز می‌رسد. او با اشاره به اینکه تا پایان سال همه ۵۹ میلیون نفر گروه هدف حداقل یک دُز واکسن را دریافت خواهند کرد، گفت: واکسیناسیون افراد بالای ۳۵ سال تا آبان ماه تکمیل می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

باشگاه خبرنگاران: رئیسی گفت: فردا ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار دُز واکسن از ژاپن و روسیه وارد کشور می‌شود و تا دو هفته آینده واردات به بیش از ۸ و نیم میلیون دز می‌رسد.

 علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا اظهار کرد: ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار دُز واکسن از ژاپن و روسیه فردا وارد کشور می‌شود.

او افزود: یکشنبه بیش از یک میلیون و آخر هفته هم یک میلیون و ۲۰۰ هزار دُز واکسن از چین وارد می‌شود، همچنین دو هفته‌ بعد هم ۴ میلیون دُز واکسن دیگر به دست ما می‌رسد.

او با اشاره به اینکه تا پایان سال همه‌ ۵۹ میلیون نفر گروه هدف حداقل یک دُز واکسن را دریافت خواهند کرد، گفت: واکسیناسیون افراد بالای ۳۵ سال تا آبان ماه تکمیل می‌شود.

رئیسی با اشاره به واکسیناسیون زندانی‌ها گفت: واکسیناسیون برای همه‌ زندانیان بالای ۱۸ سال است و زندان‌ها به عنوان یکی از مراکز تجمعی، از اولویت‌های واکسیناسیون هستند. همه‌ی افراد بالای ۱۸ سال که حداقل ۱۴ روز در زندان باشند، ظرف ۳ تا ۴ روز واکسینه می‌شوند.

نظرات بینندگان