arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۰۳۹۵
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۹ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۰

سفیر ژاپن: فردا ۱.۸ میلیون دوز واکسن کرونا وارد ایران می‌شود

سفیر ژاپن در ایران از اهدا و ارسال ۱.۸ میلیون دوز واکسن دیگر از ژاپن به ایران در تاریخ ۸ مردادماه خبر داد. وی تصریح کرد: مبارزه با ویروس کرونا یک موضوع اضطراری برای جامعه جهانی است و امیدواریم که اهدای این واکسن‌ها به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در ایران کمک کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: سفیر ژاپن در ایران از اهدا و ارسال ۱.۸ میلیون دوز واکسن دیگر از ژاپن به ایران در تاریخ ۸ مردادماه خبر داد.

 آیکاوا کازوتوشی، سفیر ژاپن در ایران در حاشیه بازدید از محل تزریق واکسن‌های اهدایی دولت ژاپن، گفت: کشور ژاپن تحت پروژه "حمایت لست وان مایل (Last One Mile) " اهمیت زیادی نسبت به حمایت همه جانبه از ارسال تا تزریق واکسن‌های اهدایی دولت ژاپن به شهروندان کشورهای گیرنده واکسن، قائل است.

وی افزود: تقریباً پس از گذشت تنها دو هفته از زمان اعلام آقای موتگی، وزیر امور خارجه ژاپن در تاریخ 13 ژوئیه در خصوص اهدای واکسن، امروز در یکی از مراکز بهداشتی، شاهد تزریق واکسن‌های اهدایی ژاپن به شهروندان ایرانی بودم و از دیدن این صحنه بسیار شادمان شدم.

آیکاوا کازوتوشی بیان کرد: محموله اول واکسن‌های اهدایی در تاریخ یکم مردادماه به ایران رسید و 1.8 میلیون دوز هم هشتم مردادماه به ایران خواهد رسید.

سفیر ژاپن در ایران تصریح کرد: مبارزه با ویروس کرونا یک موضوع اضطراری برای جامعه جهانی است و امیدواریم که اهدای این واکسن‌ها به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در ایران کمک کند.

نظرات بینندگان