arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۰۳۹۶
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۹ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۰

فرمانده نیروی دریایی سپاه: برای انجام سخت‌ترین ماموریت‌ها ‌آماده‌ایم / ‌کوچک‌ترین ‌"بی‌عقلی" و "تجاوز"‌ دشمن را ‌‌در نطفه نابود ‌می‌کنیم‌

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه برای انجام سخت‌ترین ماموریت‌ها ‌آماده‌ایم، گفت: اگر دشمن بی عقلی کند و یا تجاوزی از او ، علیه نظام اسلامی سر بزند، آن تجاوز را باید در نطفه نابود و محو کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه برای انجام سخت‌ترین ماموریت‌ها ‌آماده‌ایم، گفت: اگر دشمن بی عقلی کند و یا تجاوزی از او ، علیه نظام اسلامی سر بزند، آن تجاوز را باید در نطفه نابود و محو کنیم.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری‌ فرمانده نیروی دریایی سپاه در روز عید غدیر ‌ضمن دیدار با رزمندگان جزایر نازعات و خانواده‌های مستقر در این جزایر، از حضور فعال و مجاهدت‌های موثر آنان در این جزایر تجلیل کرد.

در این بازدید که حجت الاسلام والمسلمین صداقت، مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه و تعدادی از معاونین و مسئولان این نیرو هم حضور داشتند‌، دریادار تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه هدایای ویژه مقام معظم رهبری (‌مد‌ظله العالی ) را به رزمندگان مستقر در جزایر نازعات خلیج فارس اهدا و سلام گرم و محبت‌آمیز معظم‌ له را به آنان ابلاغ کرد.

وی در جمع رزمندگان مستقر در جزایر گفت: سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی‌، جمهوری اسلامی را به عنوان حرم می‌دانست و ما با پیروی از مکتب او باید قدر این نظام اسلامی، شیعی، محمدی و علوی را بدانیم و از خدا بخواهیم به ما توفیق دهد که لیاقت جایگاه خادمی مردم در این حرم را داشته باشیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه به دنیا آمدن و پاسدار بودن در حکومتی که توسط نایب امام زمان (عج) تشکیل شده است را از الطاف و عنایات خداوند متعال به رزمندگان دریادل عنوان کرد و افزود: از مظلومیت و حقانیت انقلاب دفاع و با عمل شایسته باید مردم را به پایبندی به اهداف و آرمان های این انقلاب دعوت کنیم.

دریادار تنگسیری با تاکید بر اینکه رزمندگان مستقر در جزایر و خطوط ماموریتی نیروی دریایی سپاه باید سطح آمادگی خود را در بالاترین نقطه نگه دارند، روحیه معنوی خود را تقویت کنند و با توکل بر خدای سبحان خود را برای انجام سخت‌ترین ماموریت‌ها آماده کنند، گفت: اگر دشمن بی عقلی کند و یا تجاوزی از او ، علیه نظام اسلامی سر بزند، آن تجاوز را باید در نطفه نابود و محو کنیم.

وی با اشاره به آیه شریفه " یریدون لیطفئوا نورالله بافواههم والله متم نوره و لو کره الکافرون " گفت: اگر جمهوری اسلامی همانند برخی از کشورها از آرمان‌ها و ارزش‌های والای خود دفاع نمی‌کرد و تن به ذلت می‌داد چیزی از آن باقی نمی‌ماند؛ البته توطئه‌هایی که دشمنان این نظام برای نظام اسلامی در نظر می‌گیرند با عنایت خداوند متعال به خودشان برمی‌گردد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه باید مراقب وسوسه‌های شیطانی باشیم تا پاداش خدمت ما به بدی تبدیل نشود گفت: انسان مخلص و مجاهد که به خدا توکل دارد و اجر خود را از خدا طلب می‌کند توفیقات خادمی به انقلاب ، نظام و مردم را از عنایات پروردگار به خود می‌داند که کمتر نصیب کسی خواهد شد.

سردار تنگسیری همچنین با شرح حدیثی از حضرت امام رضا(ع) درباره اهمیت و تکریم عید سعید غدیر و گرامیداشت این روز شریف که می فرمایند"اگر مردم فضیلت حقیقی این روز را می شناختند،فرشتگان روزی ده بار با آنها دست می دادند" افزود: مسئله غدیر مربوط به همه مسلمانان است چون به معنای حاکمیت عدالت، فضیلت و ولایت الله است و به همین خاطر غدیر مایه وحدت بین مسلمانان است.

وی خاطرنشان کرد: غدیر قطعاً ادامه خط رسالت بعثت پیامبر گرامی اسلام است و همانگونه که بعثت پیغمبر مایه وحدت تمامی انسان ها شد،غدیر نیز تداوم راه نبوت و رسالت است و این خط می‌تواند مایه وحدت شیعه و سنی باشد.

دریادار تنگسیری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره "مسئله غدیر یعنی گزینش علم ، تقوا ، جهاد ، ورع و فداکاری در راه خدا و سبقت در ایمان و اسلام و تکیه بر روی اینها در تشخیص و تعیین مدیریّت جامعه" گفت: اگر مدیران جوامع اسلامی حائز این شایستگی‌ها باشند، جوامع اسلامی پیشرفت می کنند،رشد وتعالی می یابند،اینکه شما امروز می بینید متاسفانه با نفوذ منافقان وظالمان در مواردی برخی جوامع را به نوعی دچار انحرافاتی نموده و آنها را به جان هم انداخته اند ، بر اثر همین فاصله گرفتن از آموزه های غدیر است که دعا می کنیم خداوند به همه امت های اسلامی معرفت و بصیرت دینی عنایت فرماید.

نظرات بینندگان