arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۰۴۶۶
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۳ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۰

سردار نقدی خطاب به نمایندگان مجلس: از یک مشت منافق کامنت گذار نترسید؛ مردم با شما هستند / به حاکمیت بیگانگان بر مدیریت فضای مجازی ایران پایان دهید

ساماندهی فضای مجازی کار اولویت دار مجلس است تازه می‌خواهید برای این کار کمیسیون تشکیل دهید و با ترس و لرز راجع به استقلال ایران در فضای مجازی حرف می‌زنید. به این وضعیت خفت بار پایان دهید، شما به عنوان نماینده مردم قسم خورده‌اید پاسدار استقلال کشور باشید. یک روز ادامه این وضعیت ننگین در فضای مجازی قابل تحمل نیست، این ننگ کمتر از کاپیتولاسیون نیست. نگذارید نام ما هم در تاریخ مثل پذیرندگان کاپیتولاسیون یاد شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سردار محمد رضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه در پیامی به بسته شدن صفحه اینستاگرام رئیس دستگاه قضا واکنش نشان داد و نوشت:

بنام خدا

تا کی باید ذلیل باشیم؟

تا کی باید توسری خور باشیم؟

مگر استقلال اصل، قانون اساسی جمهوری اسلامی و میثاق مشترک ملت ایران نیست؟

مگر ملت صدها هزار شهید و جانباز برای استقلال ایران تقدیم نکرده است؟

وابستگی به استعمار تا کی؟

چرا باید صهیونیست‌ها در فضای مجازی هر که را می‌خواهند ضریب بدهند، هر صفحه‌ای را می‌خواهند ببندند؟

دولت که خودش مسبب اصلی این ننگ و طرفدار سلطه بیگانگان بر فضای مجازی است، دولت که خودش دوست دارد دشمن برای فضای مجازی ما تصمیم بگیرد، حاج قاسم را حذف کند، صفحه رهبری را هر وقت دوست دارد ببندد، مقاومت را سانسور کند، دولت که طرفدار آنهاست؛ نمی‌توانیم از او انتظاری داشته باشیم.

آهای مجلس محترم لااقل شما کاری کنید، بعد از ۱۴ ماه که آقا فرمودند: ساماندهی فضای مجازی کار اولویت دار مجلس است تازه می‌خواهید برای این کار کمیسیون تشکیل دهید و با ترس و لرز راجع به استقلال ایران در فضای مجازی حرف می‌زنید.

به این وضعیت خفت بار پایان دهید، شما به عنوان نماینده مردم قسم خورده‌اید پاسدار استقلال کشور باشید. یک روز ادامه این وضعیت ننگین در فضای مجازی قابل تحمل نیست، این ننگ کمتر از کاپیتولاسیون نیست. نگذارید نام ما هم در تاریخ مثل پذیرندگان کاپیتولاسیون یاد شود.

شما که از ارتش بعث و ارتش آمریکا نترسیدید و جلوی آن‌ها ایستادید از یک مشت منافق کامنت گذار که در سالن‌های هدایت جنگ روانی در فضای مجازی در ریاض و آلبانی و دبی و لس‌آنجلس نشسته‌اند و با شیفت‌های شبانه روزی که با پول‌های نفتی عربستان! اسرائیل و سازمان سیا با انبوه پیام‌ها خود را، جای افکار عمومی ایران جا زده‌اند نترسید. مردم با شما هستند مردم استقلال و عزت شان را می‌خواهند نترسید و از شرف این ملت دفاع کنید به حاکمیت بیگانگان بر مدیریت فضای مجازی ایران پایان دهید.

قوه قضائیه محترم این واقعه بزرگترین درس عبرت است، نتیجه محافظه کاری‌هایی است که در اعمال قانون داشته‌ایم را دارید می‌بینید چرا باید یک مشت صهیونیست بنشینند برای ملت ما تصمیم بگیرند و صفحه رئیس قوه را حذف کنند؟ صفحات همه مفسدین اقتصادی و کسانی که ملت ایران را چپاول می‌کنند برای جوسازی باز باشد و شخصیتی که می‌خواهد با فساد مبارزه کند بسته باشد. اگر می‌خواهید با فساد مبارزه کنید این بزرگترین فساد و ام الفساد است بسم الله، از شما خواهش می‌کنیم از عزت ملت ایران دفاع کنید، به این ننگ بردگی پایان دهید.

نظرات بینندگان