arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۰۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۰۲ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱

خبر خوش! / پرداخت اينترنتی قبوض جريمه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رييس مرکز اجراييات پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي گفت: مالکان خودروها مي توانند برگه هاي جريمه اي که از طريق پي دي اي، دوربين و صورت وضعيت صادر شده که داراي شناسه قبض پرداخت مي باشد را از طريق سايت اينترنتي بانک ملي و يا خودپرداز پرداخت کنند.

جام جم: سرهنگ مرتضي دهقان درباره ريز صورت عدم خلافي از طريق اينترنت با اشاره به مشکلات امنيتي از اين طريق، گفت: درصدد هستيم پس از رفع مشکلات امنيتي، ريز صورت عدم خلافي را از طريق اينترنت فعال کنيم.

وي، با اشاره به ارسال قبوض جريمه از طريق پيامک، افزود: شهروندان مي توانند VIN خودرو خود را که ترکيبي از عدد و حروف است و در قسمت چپ کارت خودرو به صورت عمودي نوشته شده از طريق سامانه پيامک ۳۰۰۰۵۱۵۱ ارسال کنند که پس از چند دقيقه مبلغ خلاقي به فرد مزبور ارسال مي گردد.

رييس مرکز اجراييات پليس راهنمايي و رانندگي ناجا درباره پرداخت قبوض جريمه از طريق اينترنت، اظهارداشت: مالکان خودروها مي توانند برگه هاي جريمه اي که از طريق پي دي اي، دوربين و صورت وضعيت صادر شده که داراي شناسه قبض پرداخت مي باشد را از طريق سايت اينترنتي بانک ملي و يا خودپرداز (ATM) پرداخت کنند.

سرهنگ دهقان خاطرنشان کرد: اما قبوض جريمه تسليمي و الصاقي به صورت حضوري پرداخت مي شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۱
فراز
|
Canada
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
0
63
سردار عزیز /اگر فقط یکبار خودتان جریمه میشدید برای پرداخت غیر حضوری هم راهکار پیدا میکردید . خصوصا در کشوری که ماشین داشتن به نوعی جرم محسوب میشود چون مسئولینش قدرت حل مسائل ناشی از وجود خودرو را ندارند و لذا دایم در حال ایجاد مانع برای ماشین هستند تا تسهیلات .
نظرات بینندگان