arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۰۶۷۸
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۷ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۰

پلمب مطب پزشکان قلابی جراحی زیبایی در غرب تهران

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از پلمب مطب پزشکان قلابی جراحی زیبایی در غرب تهران خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از پلمب مطب پزشکان قلابی جراحی زیبایی در غرب تهران خبر داد.

سرهنگ نادر مرادی دراین باره گفت: اواخر تیرماه امسال زن جوانی با مراجعه به پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اعلام کرد که برای دریافت خدمات درمانی به یکی از مطب های جراحی زیبایی در غرب تهران مراجعه کرده است اما پس از آن متوجه شده که پزشکان این مطب فاقد هرگونه پروانه عمومی پزشکی یا تخصصی جراحی هستند و به همین دلیل نیز از ادامه مراحل درمانی خود صرف نظر کرده است اما برای جلوگیری از قربانی شدن دیگر شهروندان تصمیم گرفته است تا موضوع را پلیس اطلاع دهد.

وی با بیان اینکه بررسی موضوع در دستور کار ماموران معاونت پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت قرار گرفت، اظهارکرد: در ادامه تحقیقات پلیسی، پرونده مشابه دیگری از سوی اداره بهداشت و درمان به این معاونت ارجاع شد. در همین راستا نیز تحقیقات تکمیلی به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت تا اینکه روز گذشته در بازدید مشترکی که به همراه کارشناسان اداره بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران از این مطب انجام گرفت، مشخص شد دو خانم و یک آقا که خود را به عنوان پزشک در این مرکز معرفی کرده بودند، فاقد هرگونه پروانه طبابت عمومی و تخصصی هستند و بدون داشتن مجوزهای قانونی به صورت غیرمجاز با اخذ مبالغ هنگفت از بیماران خود، اقدام به انجام جراحی زیبایی لیپوماتیک و لیپوساکشن کرده‌اند.

مرادی با بیان اینکه نتیجه تحقیقات صورت گرفته در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت، خاطر نشان کرد: صبح امروز با دستور قضائی هر سه پزشک قلابی دستگیر شدند و این مطب توسط مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت پلمب و دستگاه و ادوات غیرمجاز جراحی نیز توسط کارشناسان شبکه بهداشت و درمان توقیف شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پایتخت با بیان اینکه تا کنون دوتن از شاکیان شناسایی شده اند، اظهارکرد: متهمان پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

 ایسنا

نظرات بینندگان