arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۰۷۱۹
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۲۱ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۰

گیلان در آستانه یک فاجعه‌ کرونایی / شمار بستری‌شدگان به ۱۲۰۰ نفر رسید

معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به افزایش بستری کرونایی به هزار و ۲۰۰ گفت: گیلان در آستانه یک فاجعه کرونایی است.دهنادی‌مقدم با اشاره به اینکه از جمله عوامل مؤثر در افزایش آمار کرونایی در گیلان حجم بالای مسافرت‌ها است گفت: از هم‌وطنان تقاضا داریم از مسافرت غیرضروری به استان گیلان جداً خودداری کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به افزایش بستری کرونایی به هزار و ۲۰۰ گفت: گیلان در آستانه یک فاجعه کرونایی است.

 انوش دهنادی‌مقدم شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از هزار و 200 بیمار کرونایی در حال حاضر در بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان با بیان اینکه 300 بیمار جدید در 24 ساعت گذشته به آمار افزوده شده‌اند گفت: 160 بیمار کرونایی به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

دهنادی‌مقدم با اشاره به آمار بالای بستری‌شدگان و بیماران بدحال کرونایی در بیمارستان‌های استان گیلان خاطرنشان کرد: بیشترین ظرفیت بیمارستان‌های استان توسط بیماران کرونایی اشغال شده است.

وی با تأکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی عنوان کرد: در روزهای اخیر شاهد بی‌توجهی مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بودیم همچنین میزان استفاده از ماسک در تجمعات نیز کاهش پیدا کرده است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه این عوامل سبب می‌شود تا شاهد یک فاجعه در استان باشیم افزود: از مردم خواهشمندم با قاطعیت به دور از هرگونه سهل‌انگاری پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

دهنادی‌مقدم با اشاره به اینکه از جمله عوامل مؤثر در افزایش آمار کرونایی در گیلان حجم بالای مسافرت‌ها است گفت: از هم‌وطنان تقاضا داریم از مسافرت غیرضروری به استان گیلان جداً خودداری کنند.

 

نظرات بینندگان