arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۰۹۹۳
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۲ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۰

سخنگوی وزارت بهداشت: افزایش ۳۲ درصدی بیماران بستری کرونا در هفته گذشته

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در هفته گذشته شاهد افزایش ۳۲ درصدی در تعداد بیماران کرونا مثبت بستری و افزایش ۳۸ درصدی در تعداد بیماران فوت شده نسبت به هفته قبل‌تر بودیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در هفته گذشته شاهد افزایش ۳۲ درصدی در تعداد بیماران کرونا مثبت بستری و افزایش ۳۸ درصدی در تعداد بیماران فوت شده نسبت به هفته قبل‌تر بودیم.

 دکتر سیما سادات لاری درباره وضعیت بیماری کووید ۱۹ در هفته گذشته بیان کرد: در هفته ابتدایی مرداد ماه تعداد ۱۸۰ هزار و ۲۵۷ بیمار سرپایی کرونا مثبت در کشور شناسایی شدند که نسبت به هفته قبل‌تر از آن، افزایش حدود ۲۷ درصدی را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: همچنین در هفته‌ای که گذشت، میانگین بروز موارد مثبت بستری در کشور حدود ۲۷ نفر به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و میانگین بروز موارد مرگ و میر ناشی از بیماری حدود ۲۴ نفر به ازای هر یک میلیون نفر جمعیت گزارش شده است.
 
معاون وزیر بهداشت گفت: استان‌های مازندران، ایلام، گلستان و سمنان در هفته گذشته به ترتیب دارای بیشترین میزان بروز موارد مثبت بستری در کشور بوده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: همچنین بیشترین میزان بروز موارد مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در کشور به ترتیب در استان‌های البرز، هرمزگان، یزد و بوشهر گزارش شده است.

نظرات بینندگان