arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۱۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۳ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۰

وضعیت آب و هوا، امروز ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ / رگبار و رعد و برق در برخی استان‌ها طی سه روز آینده / افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دما در سواحل خزر

طی سه روز آینده، در استان‌های قزوین، البرز، تهران و شمال سمنان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

باشگاه خبرنگاران: طی سه روز آینده، در استان‌های قزوین، البرز، تهران و شمال سمنان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد.

طی سه روز آینده، در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و کردستان رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در استان‌های قزوین، البرز، تهران، شمال سمنان، جنوب سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و فارس رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک رخ خواهد داد. همچنین طی این مدت در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان‌های کرمانشاه، همدان، مرکزی، اصفهان، چهار محال و بختیاری، شمال لرستان، شمال کهگیلویه و بویر احمد و غرب یزد رعد و برق، بارش پراکنده، وزش باد شدید موقت همراه با گرد و خاک دور از انتظار نیست.

پنج‌شنبه و جمعه برای شمال غرب و ارتفاعات البرز، جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان، ارتفاعات کرمان، شرق فارس بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

تا آخر هفته، برای نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل، شرق خراسان جنوبی و بخش‌هایی از مرکز کشور در جنوب سمنان، جنوب تهران، اصفهان، قم و مرکزی وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود که سبب کاهش دید افقی و کیفیت هوا در این مناطق خواهد شد.

به تدریج از سه‌شنبه تا آخر هفته در سواحل دریای خزر و شمال غرب کشور افزایش دما حدود ۵ تا ۸ درجه را شاهد خواهیم بود.

شرق دریای عمان این هفته مواج است.

نظرات بینندگان