arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۱۰۰۸
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۳ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۰

نامه قالیباف به رئیس‌جمهور: مفاد قرارداد با تلگرام شفاف‌سازی شود

رئیس مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار توضیح دولت درباره عدم تشریح و شفاف‌سازی در خصوص مفاد قرارداد با تلگرام و چرایی محاسبه ترافیک بین‌المللی برای کاربران این شبکه اجتماعی شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شبکه خبر: رئیس مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار توضیح دولت درباره عدم تشریح و شفاف‌سازی در خصوص مفاد قرارداد با تلگرام و چرایی محاسبه ترافیک بین‌المللی برای کاربران این شبکه اجتماعی شد.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار پاسخگویی دولت به دنبال کارت زرد مجلس به وزیر ارتباطات شد.

متن نامه رئیس قوه مقننه به رئیس‌جمهور درباره سئوال از وزیر ارتباطات به شرح زیر است:

«حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

در اجرای ماده ۲۰۸ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی به پیوست تصویر سؤال ملی جناب آقای عباس مقتدایی نماینده محترم اصفهان و تعدادی دیگر از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی از وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص:

«عدم تشریح و شفاف‌سازی در خصوص مفاد قرارداد با تلگرام و چرایی محاسبه ترافیک بین‌المللی برای کاربران این شبکه اجتماعی با وجود استقرار تلگرام در کشور چیست؟»

به همراه تصویر گزارش شماره ۷۴۴۹۲۵ مورخ ۱۳۹۹.۱۰.۲۷ کمیسیون صنایع و معادن که در جلسه علنی روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰.۴.۲۸ مجلس مطرح گردید، به دلیل قانع نشدن سؤال‌کننده از توضیحات وزیر و رأی نمایندگان محترم به وارد بودن سؤال جهت رسیدگی ایفاد می‌گردد.

محمدباقر قالیباف»

نظرات بینندگان