arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۱۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۴ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۰

کشتی فرنگی المپیک؛ محمدعلی گرایی به فینال نرسید / فردا، تلاش برای کسب نشان برنز

نماینده وزن ۷۷ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با شکست مقابل قهرمان جهان از صعود به دیدار فینال بازماند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: نماینده وزن ۷۷ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با شکست مقابل قهرمان جهان از صعود به دیدار فینال بازماند.

در ادامه رقابت‌های روز دوم کشتی فرنگی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، محمدعلی گرایی نماینده وزن ۷۷ کیلوگرم ایران و دارنده ۲ مدال برنز جهان، در سومین مبارزه و در مرحله نیمه نهایی مقابل تاماش لورینچ دارنده مدال طلای ۲۰۱۹ جهان از مجارستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه نزدیک ۶ بر ۵ شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

گرایی برای رسیدن به مدال برنز از ساعت ۱۵ فردا (سه‌شنبه) به مصاف برنده مبارزه کاراپت چالیان از ارمنستان و آکژول ماخمدوف از قرقیزستان می رود.

گرایی پیش از این در دور نخست مقابل فلورس پنا دارنده ۲ طلای پان آمریکن از کوبا به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۷ بر ۳ به برتری رسید و در دومین مبارزه نیز در یک رقابت سخت و تماشایی با نتیجه ۵ بر ۵ از سد بوزو استارسویچ از کرواسی گذشت و راهی نیمه نهایی شد.

محمدهادی ساروی دارنده مدال برنز امیدهای جهان، دیگر نماینده ایران در روز دوم این رقابت‌ها است که تا دقایقی دیگر در دیدار نیمه نهایی وزن ۹۷ کیلوگرم مقابل آرتور الکسانیان دارنده مدال طلای جهان و المپیک از ارمنستان به روی تشک می‌رود.

ساروی پیش از این در دور نخست مقابل آدم بودجملین از الجزایر با نتیجه قاطع ۹ بر صفر به برتری رسید و در دومین مبارزه نیز برابر کریل میلوف دارنده مدال نقره ۲۰۱۸ جهان از بلغارستان با نتیجه ۶ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

پیش از این امین میرزازاده نماینده سنگین وزن ایران راهی دیدار رده‌بندی شده و بعد از ظهر امروز برای کسب مدال برنز المپیک به مصاف رضا کایالپ دارنده ۴ طلای جهان و یک نقره و یک برنز المپیک از ترکیه به میدان می‌رود. علیرضا نجاتی در وزن ۶۰ کیلوگرم نیز در روز نخست این رقابت‌ها با شکست مقابل حریفی از ارمنستان حذف شد.

نظرات بینندگان