arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۱۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۸ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۰

۱۲ نفر دیگر در هرمزگان قربانی کرونا شدند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مرگ ۱۲ نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر شمار فوتی های کرونا در استان به یک هزار و ۷۱۹ نفر رسیده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مرگ ۱۲ نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر شمار فوتی های کرونا در استان به یک هزار و ۷۱۹ نفر رسیده است.

دکتر فاطمه نوروزیان شامگاه دوشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: متاسفانه وضعیت شیوع کرونا در هرمزگان بسیار بحرانی بوده و روند فوتی ها و بستری ها صعودی است ، به گونه ای که در شبانه روز گذشته ۳۰۰ مبتلای جدید در بیمارستان های استان بستری شدند.

وی مجموع بستری های کرونا در هرمزگان را یک هزار و ۱۶۲ نفر اعلام کرد و افزود: از مجموع بستری ها، ۱۲۷ نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند که حال ۳۲ نفر از آنها وخیم گزارش شده و پزشکان امید چندانی به بهبودی آنها ندارند.

دکتر نوروزیان با انتقاد شدید از کسانی با وجود شرایط بحرانی، همچنان در رعایت پروتکلهای بهداشتی سهل انگاری می کنند، گفت: سهل انگاری این افراد در شرایطی است که بیمارستان های استان مملو از بیماران کرونایی می باشد و هم اکنون با کمبود تخت و دارو برای بستری ها مواجه هستیم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه مجموع بهداشت و درمان استان با تمام توان در حال خدمت رسانی به مردم است، تصریح کرد: با توجه به شیوع گسترده کرونا با کمبود برخی داروهای مخصوص کرونا مواجه هستیم که دانشگاه علوم پزشکی استان رایزنی هایی با وزارت بهداشت انجام داده تا هر چه سریعتر این مشکل برطرف شود.

نظرات بینندگان