arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۱۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۷ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۰

مجیدی: به شدت نگران داوری دیدار فردا مقابل گل‌گهر هستم/ تنها به یک شرط به قایدی اجازه جدایی می‌دهیم

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت که نگران قضاوت دیدار فردای تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال، اظهار داشت: بازی فردا برای هر دو تیم خیلی حساس است و با دو پیروزی یک تیم ‌می‌تواند به جام برسد. در این چند روز با بازیکنان صحبت کردم و آنها را آماده کرده‌ام. امیدوارم به فینال راه پیدا کنیم.

وی درباره اینکه تاکنون توانسته است سه بار تیم‌های تحت هدایت امیرقلعه‌نویی را شکست دهد، خاطر نشان کرد: ما تاکنون دو بار توانسته‌ایم مقابل گل‌گهر پیروز شویم، ولی در هر سه باری که مقابل ایشان پیروز شدیم، تیم برتر بودیم. فکر می‌کنم نوعی عشق و صداقت مربیگری در آن بوده است که توانستیم پیروز شویم.

مجیدی درباره اینکه قلعه‌نویی نسبت به داوری بازی فردا ابراز نگرانی کرده بود، گفت: مطمئن هستید ایشان نگران بوده است؟ بازی گل‌گهر با سایپا، آلومینیوم و نساجی  چیز دیگری را نشان می‌دهد! دقیقا دغدغه ما هم همین است. نمی‌خواستم به این موضوع بپردازم، ولی چون این سؤال را کردید می‌گویم، به شدت نگران داوری فردا هستم و امیدوارم صحنه پنالتی در بازی نساجی فردا تکرار نشود.

وی درباره اینکه آیا استقلال شایسته قهرمانی در جام حذفی است، گفت: شایسته این عنوان هستیم، در 10 هفته گذشته فوق‌العاده خوب کار کردیم.

مجیدی راجع به وضعیت شیخ دیاباته تصریح کرد: درباره او هنوز تصمیم نگرفتیم، چون هنوز قرارداد دارد. مطمئنم اگر تیم حفظ شود و همه بازیکنان در اختیارم باشند، مطمئناً سال بعد این تیم مدعی قهرمانی خواهد بود.

سرمربی استقلال درباره وضعیت مهدی قائدی نیز ابراز داشت: درباره او نیز تصمیمی نگرفته‌ایم. به مدیریت باشگاه گفتم اگر جایگزینی برای او پیدا کنیم، اجازه می‌دهیم که او برود، ولی در غیر این صورت موافق جدایی‌اش نیستم.

وی در مورد اینکه آیا از فراز کمالوند مشورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: از بازی‌هایی آسیایی که برگشتیم در فرودگاه با او خداحافظی کردم و فقط یک بار دیگر دیدمش که آنهم دربازی با سایپا بود و دیگر هیچ تماسی نداشتم.

مجیدی در خاتمه گفت: فکر می‌کنم بازی فردا در 90 دقیقه تمام شود.

نظرات بینندگان