arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۱۲۳۰
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۲۱ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۰
هشدار پیام طبرسی:

سد سیستم بیمارستانی ایران در حال شکسته شدن است

پیام طبرسی، رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با بیان اینکه در برخی مراکز ۵۰ نفر در نوبت سی‌تی‌اسکن هستند، هشدار داد که سد سیستم بهداشتی در حال شکسته شدن است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون آموزشی بیمارستان مسیح دانشوری با تاکید بر اینکه تعداد اصلاح‌شده کشته‌های روزانه ۷۰۰ تا ۸۰۰ نفر است، هشدار داد که سد سیستم بهداشتی در حال شکسته شدن است.

پیام طبرسی، رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری گفت: در برخی مراکز ۵۰ نفر در نوبت سی‌تی‌اسکن هستند، دیروز بدترین روز از اول کرونا تاکنون بود.

استاد بیماری‌های عفونی و معاون آموزشی بیمارستان مسیح دانشوری در پاسخ به این پرسش که «اکنون وضعیت کرونا و مراکز درمانی چگونه است؟»،گفت:اکنون در بدترین وضعیت قرار داریم؛ به طوری که این پیک از همه پیک‌های کرونا وضعیت بدتری دارد.

وی ادامه داد:تعداد بیمار افزایش یافته و بیمارستان‌ها لبریز و سرریز شده است و جمع کردن کار خیلی سخت شده است.

معاون بیمارستان مسیح دانشوری بیان داشت: کادر درمان کادر ۱۸ ماه پیش نیست؛ شما از یک تعداد افراد ثابت انتظار ۱۸ ماهه را دارید؛ بنابراین همه نیروها فرسوده شده‌اند.

این استاد بیماری‌های عفونی در پاسخ به این پرسش که«برای کنترل وضعیت کنونی کرونا چه باید کرد؟»، متذکر شد:‌ باید کاری کنیم چرخه بیماری قطع شود؛ متاسفانه اکنون نمودارها نشان می‌دهد روند در همه استان‌ها افزایشی است و احتیاج به دو یا ه هفته تعطیلی و قرنطینه جدی است تا بیماری از تکاپو بیفتد.

نظرات بینندگان