arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۱۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۲۲ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۰

مرگ ۳ نفر در آتش سوزی گسترده ارتفاعات تنگ هایقر

فرماندار فیروزآباد اعلام کرد که در پی آتش سوزی بسیار گسترده در ارتفاعات صعب العبور هایقر، متاسفانه سه نفر از ساکنین عشایر جان خود را از دست دادند. وی در خصوص کشته و مصدوم شدن شماری از عشایر ساکن این منطقه نیز گفت: با گسترش این آتش سوزی، تعدادی از عشایر مشغول خاموش کردن آتش بودند که متاسفانه یک گردباد شدید موجب فراری دادن آنها می‌شود و سه نفر از آنان حین فرار از گردباد و آتش کشته و یک نفر نیز مصدوم شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: فرماندار فیروزآباد اعلام کرد که در پی آتش سوزی بسیار گسترده در ارتفاعات صعب العبور هایقر، متاسفانه سه نفر از ساکنین عشایر جان خود را از دست دادند.

حسین آرگیو بیان کرد: این آتش سوزی از ظهر روز گذشته دوشنبه ١١ مرداد آغاز و شامگاه همین روز اطفاء شد اما مجددا امروز صبح سه‌شنبه ١٢ مرداد شعله ور شد.

او افزود: سطح آتش سوزی بسیار گسترده و وسیع است و هم‌اینک تمام نیروهای دولتی، امدادی، خصوصی و نیروهای مردمی با امکاناتی که در اختیار این شهرستان قرار دارد، در حال اطفاء حریق هستند.

فرماندار فیروزآباد ادامه داد: بالگرد برای کمک به اطفاء این آتش سوزی بسیار گسترده از شهرستان‌های اطراف اعزام شده و هم‌اکنون در منطقه حضور دارند.البته اعزام بالگرد بیشتر از استان بوشهر هم از سوی استاندار فارس درخواست شده است.

آرگیو در خصوص کشته و مصدوم شدن شماری از عشایر ساکن این منطقه نیز گفت: با گسترش این آتش سوزی، تعدادی از عشایر مشغول خاموش کردن آتش بودند که متاسفانه یک گردباد شدید موجب فراری دادن آنها می‌شود و سه نفر از آنان حین فرار از گردباد و آتش کشته و یک نفر نیز مصدوم شده است.

نظرات بینندگان