پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بیشتر جهان از محصولات گوگل، اپل، فیسبوک و آمازون استفاده میکنند اما در چین اینگونه نیست. شرکت های داخلی چین این بخش به واسطه شرکت های بایدو، علی بابا و ... تحت سلطه دارند
به گزارش انتخاب، در چین برای هر خدمات آنلاین غربی یک عرضه کننده محلی وجود دارد. تفاوت کاربران چینی با کاربران اروپایی در آن است که کاربران چینی سریع سازگار میشوند. به جای یوتیوب و نتفلیکس در چین از تنسنت ویدیو و آیکیی و یوکو استفاده میشود
در چین همه چیز به سمت استریم زنده میرود بیش از ۱۲ هزار ناظر با استفاده از هوش مصنوعی بر استریمها نظارت دارند. دولت چین تمام زیرساخت های نظارت بر محتوا را آماده کرده است
مشاهده ویدیو: