arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۱۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۴ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱

حاشیه های جلسه علنی امروز مجلس/پیشنهاد ژیگولی نماینده اصفهان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جلسه علنی امروز وکلای ملت که به بررسی لایحه بودجه اختصاص داشت، با حاشیه‌هایی همراه بود.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، جلسه علنی صبح امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی که با حدود 25 دقیقه تاخیر و با حدود 196 نماینده کار خود را آغاز کرده بود حاشیه‌هایی همراه داشت.

* کامران نماینده اصفهان که کلا عادت ندارد دور از حاشیه باشد، امروز هنگام ارائه یکی از پیشنهاداتش وقتی می‌خواست مطلبی را به زبان عامیانه بیان کند، گفت که این پیشنهاد ژیگولیش اینطوری می‌شود...

* اسدی نماینده مشکین‌شهر بعد از پیشنهاد موسوی لارگانی گفت: به نظرم پیشنهاد آقای موسوی مقداری شهید شد.

* لاریجانی در زمان رای‌گیری یکی از مواد که نیاز به رای دو سوم داشت، گفت: نمایندگان رای دهند دوسوم رای می‌خواهیم.

* رایزنی‌ها و گفت‌وگوهای برخی نمایندگان در جلسه امروز هم جالب توجه بود. از مهمترین تجمعات امروز مجلس می‌توان به تجمع حداد عادل،‌ زاکانی،‌ نجابت و سروری اشاره کرد.

* وقتی مصباحی‌مقدم بعد از گذشتن یک بند از بودجه می‌خواست در موردش تذکر دهد، لاریجانی خطاب به وی گفت که شما به آقای مصباحی مؤخر تبدیل شده‌اید.

* امروز بحث داغی در مجلس برای اختصاص بودجه به ساخت سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی در اصفهان مطرح شد. نمایندگان اصفهان به اختصاص بودجه برای تکمیل ساخت این سالن تاکید داشتند. در مقابل تعدادی از نمایندگان هم با دو دو گفتن مخالفت خودشان را بیان کردند. از جمله مخالفین این موضوع قاضی‌پور نماینده ارومیه بود که طی سخنانی گفت که اگر اصفهان نصف جهان است، آذربایجان کل جهان است؛ وی همچنین تاکید کرد که بهترین محل برای برگزاری اجلاس قم است. قاضی‌پور در پایان سخنانش گفت که یاشاسین اسلام.

* لاریجانی در زمان رای‌گیری برای پیشنهاد فوق‌الذکر گفت: این مسئله آنقدر مهم نیست می‌خواهید رای بدهید، می‌خواهید رای ندهید ولی مسئله را اینقدر کش ندهید.

* امروز جمعی از دانشجویان ارومیه‌ای مهمان خانه ملت بودند،‌ زمانی که دهقان عضو هیئت رئیسه در حال قرائت اسامی مهمانان جلسه بود وقتی نوبت به قرائت اسامی این دانشجویان رسید، دهقان گفت: خدمت این مهمانان خیر مقدم می‌گوییم؛ وقتی دهقان، قاضی‌پور را هم درجمع همشهریانش مشاهده کرد گفت خدمت آقای قاضی‌پور هم خیر مقدم می‌گوییم.

* جالب‌تر آنجا بود وقتی دوربین‌های مجلس تصاویر دانشجویان ارومیه‌ای و قاضی‌پور که در میان آنها حضور داشت را نشان می‌داد، قاضی‌پور با تکان دادن دستش به ابراز احساسات پرداخت.

* زمانی که ادیانی‌راد می‌خواست با یک پیشنهاد مخالفت کند، گفت که من فقط یک سؤال دارم، باهنر خطاب به وی گفت که یک ثانیه هم صحبت کنید، موافق می‌تواند 5 دقیقه حرف بزند و عجیب است بعد از یک دوره نمایندگی این را نمی‌دانید. ادیانی‌راد هم به وی گفت من می‌توانم در مخالفت صحبت کنم و این حق من است و عجیب است که شما به عنوان رئیس این را نمی‌دانید.

* زمانی که محجوب قصد صحبت کردن در موافقت با یک پیشنهاد را داشت، زمانی که هنوز میکروفونش روشن نشده بود، قاضی‌پور که به یار غار محجوب معروف شده با احسنت احسنت گفتن به استقبال سخنان وی رفت.

* زمانی که قاضی‌پور پیشنهادی را ارائه داد در پایان سخنانش باهنر ضمن تشکر از وی گفت: خداحافظ شما.

* زمانی که باهنر از کامران خواست پیشنهادش را در جلسه بعداز ظهر مطرح کند، کامران خطاب به وی گفت: صبح می‌گویید بعداز ظهر مطرح کن و بعداز ظهر هم که می‌شود؛ شتر دیدی ندیدی.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
0
7
یکی به ایشان معنی ژیگول را بفرماید!
نظرات بینندگان