arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۶ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۰

جاده هراز کماکان مسدود است

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: ۲۳ ساعت از انسداد محور هراز براثر سیلاب می‌گذرد و تلاش عوامل راهداری برای بازگشایی محور ادامه دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: هادی عبادی امروز درباره وضعیت تردد در محورهای شمال، اظهار کرد: محور هراز از روز گذشته مسدود شد که کماکان نیز مسدود است.

وی با بیان اینکه وقوع سیلاب منطقه پنجاب محور هراز کیلومتر ۵۲ را مسدود کرد، افزود: این محور برای پاک‌سازی مسدود شده و ماموران پلیس با عوامل راهداری درحال انجام عملیات بازگشایی هستند.

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به حجم بالای رانش در این محور، اضافه کرد: بیش از ۲۳ ساعت از انسداد محور هراز می‌گذرد و بعید به‌نظر می‌رسد امروز هم این محور بازگشایی شود.

این مسؤول با اعلام اینکه درحال حاضر تردد خودروها در محورهای مواصلاتی کندوان، کیاسر و سوادکوه مازندران برقرار است، افزود: باتوجه به هشدار هواشناسی مبنی بر شرایط ناپایدار جوی احتمال طغیان سیلاب، ریزش و رانش در محورهای کوهستانی استان طی امروز وجود دارد که لازم است هشدارها جدی گرفته شود.

عبادی با تاکید بر پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای شمال، خاطرنشان کرد: تشدید ممنوعیت‌های کرونایی در محورهای شمال کماکان باقوت ادامه دارد که باتوجه به روزهای پایانی هفته لازم است افراد اراده و قصدی برای سفر به مازندران نداشته باشند.

نظرات بینندگان