arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۱۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۰۹ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۰

صبحانه خبری / اول صبح این خبر‌ها را از دست ندهید / ابهام در انتخاب زاکانی به عنوان شهردار تهران / فرمانده سپاه: برای واکنش‎‌های سخت آماده‌ایم / ارشا اقدسی درگذشت / دومین طلای ایران در توکیو

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در بسته خبری پیش رو، مهم‌ترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته را با هم مرور می‌کنیم. این صبحانه خبری مفید و مختصر را بخوانید.

آخرین آمار کرونا در ایران
بر اساس اعلام روز ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ وزارت بهداشت، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۰۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۹۲ هزار و ۱۹۴ نفر رسید.

چمران رئیس شورای شهر تهران شد
سخنگوی منتخبین شورای ششم تهران از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای ششم و انتخاب «مهدی چمران» به عنوان رئیس و «پرویز سروری» به عنوان نایب رئیس شورا خبر داد.

دومین طلای ایران در توکیو
محمدرضا گرایی نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با برتری مقابل حریفی از اوکراین به مدال طلای المپیک ۲۰۲۰ توکیو دست یافت.

انگلیس: شورای امنیت پاسخ اقدامات ایران را بدهد
وزیر خارجه انگلیس با اشاره به نامه ارسالی به شورای امنیت سازمان ملل درباره ادعای حمله به کشتی «مرسر استریت» گفت که این شورا باید پاسخ اقدامات ایران را بدهد.

فرمانده سپاه: برای واکنش‎‌های سخت آماده‌ایم
سرلشکر سلامی فرمانده سپاه  با تاکید بر اینکه در سیاست ها و راهبردهای دفاعی ما هیچ گونه عملی، از هیچ دشمنی، در هیچ نقطه‌ای با هیچ مقیاسی نیست که قابل تحمل باشد و ما را وادار به واکنش های سرسختانه و قاطعانه نکند، گفت: ما برای هر سناریویی آمادگی داریم و قدرت دفاعی و تهاجمی ما برای واکنش های سخت به هر دشمنی کاملاً آماده است.

ابهام در انتخاب زاکانی به عنوان شهردار تهران
فارس نوشت: زاکانی با بیشترین آرای منتخبین شورای ششم تهران به عنوان شهردار جدید تهران انتخاب شد. شهردار جدید پایتخت بر اساس ۱۰ شاخص مد نظر شورای شهر ششم تهران ارزیابی شده و بیشترین آرای منتخبین را کسب کرده است. مهدی چمران اما اخبار منتشر شده درباره انتخاب زاکانی به عنوان شهردار تهران را تایید نکرد.

ارشا اقدسی درگذشت
ارشا اقدسی بدلکار فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی که در صحنه بدلکاری برای یک فیلم سینمایی در لبنان دچار حادثه شده بود، در بیمارستان بیروت درگذشت. ارشا اقدسی در کنار بدلکاری فیلم‌های سینمایی با حضورش در «خندوانه» به چهره‌ای تلویزیونی تبدیل شد و در فصل اول برنامه «عصر جدید» به عنوان مربی حضور داشت.

علی داودی نایب قهرمان المپیک توکیو شد
علی داودی وزنه بردار فوق سنگین ایران نایب قهرمان بای های المپیک توکیو شد و اولین مدال نقره کاروان ایران را کسب کرد.

نظرات بینندگان