arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۱۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۵ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۰

رکورد واکسیناسیون کرونا در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شکست

بنا به گزارش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان، رکورد واکسیناسیون علیه کرونا در زیرمجموعه این دانشگاه شکسته شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 بنا به گزارش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان، رکورد واکسیناسیون علیه کرونا در زیرمجموعه این دانشگاه شکسته شد.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، با تلاش کارکنان دانشگاه به ویژه کارشناسان معاونت بهداشتی، طی ۲۴ ساعت گذشته، با تزریق و ثبت ۴۳۰۱ دز واکسن کووید-۱۹ در مراکز و مجموعه های مختلف دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، رکورد میزان تزریق این واکسن شکسته شد.

این تعداد دز واکسن تزریق شده، علاوه بر تمام گروه های سنی مطابق با سند ملی واکسیناسیون، شامل گروه های مشاغل پرخطر، کارکنان بانک ها، معلمان و کارکنان آموزش و پرورش، اصحاب رسانه، استادان دانشگاهها، بیماران دیابتی انسولینی که در سامانه مربوطه ثبت نام کرده اند، بود.

تمامی شهروندان استان سمنان همانند گذشته می‌توانند با ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir طبق سند ملی واکسیناسیون و گروه های اعلامی و مراجعه به موقع طبق زمانبندی و پیامک اعلام شده، با نظم بیشتر واکسیناسیون گروه های مختلف صورت پذیرد.

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان آمادگی دارد با تامین به موقع و کافی واکسن کووید-۱۹ از سوی وزارتخانه، با افزایش امکان و ظرفیت تزریق واکسن، افزایش بیش از پیش تزریق این تعداد دز واکسن را در برنامه قرار دهد.

اکنون در استان سمنان شهرستان‌های سمنان و گرمسار در وضعیت قرمز تیره، شاهرود، دامغان و مهدیشهر در وضعیت قرمز کرونایی، شهرستان سرخه در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های میامی و آرادان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.



نظرات بینندگان