arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۱۵۳۸
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۳ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۰

فینالیست‌های والیبال المپیک مشخص شدند

تیم‌های ملی والیبال روسیه و فرانسه روز شنبه، ۱۶ مرداد از ساعت ۱۶:۴۵ فینال المپیک توکیو را برگزار می‌کنند. این دو تیم در مرحله گروهی هم مقابل هم قرار گرفته بودند که در آن بازی خروس‌ها با نتیجه ۳ بر یک از سد روسیه گذشتند. دیدار رده‌بندی هم بین تیم‌های برزیل و آرژانتین برگزار می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: تیم‌های صعود کننده به فینال والیبال رقابت‌های المپیک توکیو مشخص شدند.

دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های والیبال المپیک توکیو امروز برگزار شد. تیم ملی والیبال روسیه با پیروزی 3 بر یک مقابل برزیل راهی فینال شد. روسیه با نتیجه 3 بر یک و با امتیازهای 25 بر 18، 21 بر 25، 24 بر 26 و 23 بر 25 حرف خود را شکست داد.

در دیگر بازی این مرحله تیم ملی والیبال فرانسه به مصاف آرژانتین رفت و با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 19 و 25 بر 22 توانست حریف خود را از پیش‌رو بردارد و حریف روسیه در فینال شود.

به این ترتیب تیم‌های ملی والیبال روسیه و فرانسه روز شنبه، 16 مرداد از ساعت 16:45 فینال المپیک توکیو را برگزار می‌کنند. این دو تیم در مرحله گروهی هم مقابل هم قرار گرفته بودند که در آن بازی خروس‌ها با نتیجه 3 بر یک از سد روسیه گذشتند. دیدار رده‌بندی هم بین تیم‌های برزیل و آرژانتین برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان