arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۲۱ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱

توضیح وزیر اطلاعات درباره «شرح اسم»: وزارت اطلاعات ناشري ندارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزير اطلاعات، از دستيابي اين وزارتخانه به نتايجي خوب در زمينه شناسايي قاتلان دانشمندان هسته‌اي كشورمان خبر داد.

به گزارش ايسنا، حجت‌الاسلام حيدر مصلحي در حاشيه يكصدمين جلسه استاني هيات دولت در پاسخ به ايسنا مبني بر اين كه ما امروز شاهد اعدام قاتل شهيد علي محمدي بوديم، آيا اقدامات وزارت اطلاعات در شناسايي قاتلين ديگر شهداي هسته‌اي به نتيجه‌اي رسيده است؟ گفت: ما به نتايج خوبي رسيده‌‌ايم و انشاء الله در زمان مقتضي نيز اين نتايج اعلام خواهد شد و نتايج اين بررسي‌ها را مشاهده خواهيد كرد.

وي همچنين در پاسخ به اين سوال كه آيا فيلم "قلاده‌هاي طلا" را ديده است و نظر وي در مورد اين فيلم چيست؟ گفت: اين فيلم را ديدم و همانطور كه خود آنها گفتند، اين يك فيلم است.

وي همچنين در پاسخ به اين سوال كه اعلام شد در ايام نوروز باندي قصد داشته عمليات تروريستي در تهران داشته باشد، نتيجه‌ي بررسي‌هاي وزارت اطلاعات در مورد اين باند چيست گفت: همانطور كه قبلا اعلام شده، اعضاي اين باند دستگير شده‌اند و البته بايد موارد ديگري نيز در اين ارتباط بررسي و كشف شود.

وي همچنين در پاسخ به سوال ديگري درباره جمع آوري كتاب "شرح اسم " به دليل اشتباهات تاريخي و غير تاريخي و برخي شايعات مبني بر اين‌كه اين كتاب توسط يكي از ناشران وابسته به وزارت اطلاعات منتشر شده است گفت: وزارت اطلاعات ناشري ندارد.
نظرات بینندگان