arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۳۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۸ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۰

ماجرای بایکوت کاپیتان جک اسپارو در هالیوود چیست؟

جانی دپ ستاره سینما که بسیاری از افراد او را به عنوان بازیگر مجموعه فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب می‌شناسند، معتقد است از سوی اهالی هالیوود بایکوت شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جانی دپ ستاره سینما که بسیاری از افراد او را به عنوان بازیگر مجموعه فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب می‌شناسند، معتقد است از سوی اهالی هالیوود بایکوت شده است.

به گزارش سرویس خواندنی‌های انتخاب به نقل از هالیوود ریپورتر، جانی دپ از مدت‌ها پیش به علت جنجال‌های جدایی از امبر هرد مورد غضب برخی از تهیه کنندگان هالیوود قرار گرفته است. وی اکنون " می‌گوید که احساس بایکوت شدن می‌کند، زیرا هنوز فیلم "میناماتا" که او در آن بازی کرده است در آمریکا اکران نشده است.

در "میناماتا" به کارگردانی "اندرو لویتاس"،   نقش "وی یوجین اسمیت"، عکاس خبری آمریکایی توسط جانی دپ ایفا می‌شود. او شخصی بود که به افشای آثار غم انگیز مسمومیت با جیوه در جوامع ساحلی ژاپن در دهه ۱۹۷۰ کمک کرد.

 کاپیتان جک اسپارو

اما کمپانی MGM زمان پخش فیلم "میناماتا" را تغییر داد و دپ نیز از نقش اصلی خود در مجموعه "جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها" برادران وارنر خارج شد. تمامی این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که سال گذشته، روزنامه انگلیسی The Sun در مقاله‌ای به جانی دپ لقب "کتک‌زن همسر" را داده بود.


این بازیگر هالیوودی که توسط همسرش "امبر هرد" متهم به خشونت خانگی شده است، در مصاحبه‌ای با "ساندی تایمز" گفته است که برخی از فیلم‌ها مردم را و همینطور افرادی که در میناماتا هستند و تجربه مشابهی داشته‌اند را تحت تأثیر قرار می‌دهد و حالا هالیوود بخاطر یک بازیگر (امبر هرد) که طی چند سال گذشته شرایط ناخوشایندی داشت، من را تحریم کرده و فیلم پخش نمی‌شود.

نظرات بینندگان