arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۵۷۴۳
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۹ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۰

درخواست امیرعبداللهیان از آلمان برای نهایی کردن قرارداد ارسال واکسن فایزر به ایران

 هایکو ماس وزیر امور خارجه آلمان در گفت‌وگوی تلفنی با حسین امیرعبدللهیان وزیر امور خارجه ایران از آمادگی برلین برای انجام کلیه اقدامات به منظور ارسال واکسن بایون تک به مقصد ایران خبر داد. امیر عبداللهیان نیز در این رایزنی تلفنی از آلمان خواست تا برای نهایی کردن مذاکرات انجام شده برای ارسال واکسن بایون تک به ایران اقدام نماید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

درخواست امیرعبداللهیان از آلمان برای نهایی کردن ارسال واکسن فایزر به ایرانوزیر امور خارجه در گفت وگوی تلفنی با همتای آلمانی خود خواست تا برای نهایی کردن مذاکرات انجام شده برای ارسال واکسن بایون تک به ایران اقدام نماید.

به گزارش «انتخاب»؛ هایکو ماس وزیر امور خارجه آلمان در گفت‌وگوی تلفنی با حسین امیرعبدللهیان وزیر امور خارجه کشورمان از آمادگی برلین برای انجام کلیه اقدامات به منظور ارسال واکسن بایون تک به مقصد ایران خبر داد.

هایکو ماس همچنین در این تماس تلفنی با تشکر از تسهیل انتقال اتباع آلمانی از افغانستان، درخصوص تحولات افغانستان با امیر عبداللهیان به گفت وگو و تبادل نظر پرداخت.

امیر عبداللهیان نیز در این رایزنی تلفنی از آلمان خواست تا برای نهایی کردن مذاکرات انجام شده برای ارسال واکسن بایون تک به ایران اقدام نماید.

امیر عبداللهیان در ادامه از ارتقاء‌ همکاری های دوجانبه میان ایران و آلمان در همه حوزه ها استقبال کرد.

نظرات بینندگان