arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۷۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۰ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۰

۳ شهرستان در استان تهران از وضعیت قرمز خارج شدند

طبق آخرین وضعیت رنگ‌بندی شهرستان‌ها، ۳ شهرستان در استان تهران از وضعیت قرمز کرونایی خارج و به این ترتیب ۱۰ شهرستان استان در وضعیت نارنجی و ۶ شهرستان در وضعیت قرمز هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: طبق آخرین وضعیت رنگ‌بندی شهرستان‌ها، ۳ شهرستان در استان تهران از وضعیت قرمز کرونایی خارج و به این ترتیب ۱۰ شهرستان استان در وضعیت نارنجی و ۶ شهرستان در وضعیت قرمز هستند.

طبق آخرین وضعیت رنگ‌بندی شهرستان‌ها که توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد شهرستان‌های اسلامشهر، دماوند و شهریار در استان تهران از وضعیت قرمز خارج و در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفتند.

با توجه به اینکه وضعیت شهرستان‌های پاکدشت، پردیس، بهارستان، پیشوا، فیروزکوه، ورامین و قرچک نیز طی هفته‌های گذشته نارنجی شده بودند، ۱۰ شهرستان استان تهران در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.

شهرستان‌های ری، قدس، ملارد، رباط کریم، شمیرانات و تهران همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و بدین ترتیب حدود دوسوم از تعداد شهرستان‌های استان نارنجی و یک‌سوم قرمز هستند.

لازم است مردم ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، از تردد غیرضروری در شهر به خصوص اماکن شلوغ خودداری کنند تا با این روند در روزهای آینده همه شهرستان‌ها از وضعیت قرمز خارج شوند.

نظرات بینندگان