arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۷۱۵۸
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۸ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۰

نازل ترین قیمت درب آکاردئونی را از ما بخواهید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نازل ترین قیمت درب آکاردئونی را از ما بخواهید

نازل ترین قیمت درب آکاردئونی را از ما بخواهید

در شرکت آراد حفاظ از بهترین انواع درب ضد سرقت آکاردئونی استفاده می شود. یکی از این نوع درب های ضد سرقت طرح شکلات پیچ و یا طرح ایتالیایی است. انواع دیگر درب آکاردئونی شامل درب آکاردئونی دو گل، سه گل، چهار گل، پنج گل یا تمام گل و ... می باشد که با طراحی خاصی که دارد توانسته است جایگاه ویژه ای در بین مشتریان پیدا کند.

پرچ های مخفی دو لایه یا سه لایه به کار رفته در ساخت درب آکاردئونی سبب افزایش امنیت ساختمان می شود. در نظر داشته باشید که تیغه های که در ساخت حفاظ آکاردئونی به کار رفته است به گونه ای است که به راحتی قابل برش یا خم کردن نیست.

درب آکاردئونی تک لنگه تنها در یک جهت باز و بسته می شود. اما حفاظ آکاردئونی دو لنگ در دو جهت راست و چپ باز و بسته می شود. در نظر داشته باشید که این مدل درب آکاردئونی برای پشت درب آپارتمان های مسکونی و تجاری بسیار مناسب است.

انواع درب آکاردئونی با کیفیت ساخته شده در شرکت آراد حفاظ شامل:

درب آکاردئونی سه لوزی یا 2 خم

درب آکاردئونی سه لوزی یا 4 خم

حفاظ آکاردئونی مدل چهار لوزی

درب آکاردئونی مدل ایتالیایی

درب حفاظ آکاردئونی تسمه نقش دار

درب حفاظ آکاردئونی مدل دوبل پرچ مخفی

درب حفاظ آکاردئونی مدل پیچ شکلاتی

حفاظ آکاردئونی مدل دوبل پرچ مخفی تسمه نقش دار

حفاظ آکاردئونی مدل دوجداره سلطنتی تسمه نقش دار

درب آکاردئونی مدل دو جداره سفارشی پرچ مخفی

نازل ترین قیمت درب آکاردئونی را از ما بخواهید

در ساختمان های تک طبقه ویلایی و همچنین آپارتمان ها وجود نرده حفاظ پنجره الزامی است. یکی از راه های محافظت و پوشش روی پنجره برای جلوگیری از ورود سارقین و ضربه به پنجره استفاده از نرده حفاظ پنجره می باشد. در نظر داشته باشید که برخی از سارقین از طریق پنجره به ساختمان وارد می شوند و اموال شما را به سرقت می برند. اگر می خواهید با خیال راحت خانه خود را ترک کنید و در عین حال نگران ورود سارقین به منزل نباشید بهتر است نرده حفاظ پنجره را انتخاب کنید.

دکوراسیون نمای خارجی ساختمان یکی از مباحث مهم در معماری ساختمان است زیرا تاثیر بسزایی در نمای ساختمان دارد.

نکته: حفاظ پنجره علاوه بر جلوگیری از ورود غیرقانونی سبب می شود تا ساختمان شما زیبا جلوه کند.

در صورتی که منزل شما در طبقه یک یا طبقه دوم ساختمان است و اگر پنجره منزل به سوی کوچه باز می شود و همچنین در صورتی که ویلا به گونه ای است که گذر کردن از پنجره و ورود از طریق آن سخت نیست باید به فکر نرده حفاظ پنجره باشید.

خرید نرده حفاظ پنجره ساده و شیک  و جدید در آراد حفاظ

با نصب نرده حفاظ پنجره زیبایی نمای خارجی خانه بیشتر می شود و در عین حال امنیت نیز برقرار می شود.

نرده حفاظ پنجره در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می شود و هر فردی با هر سلیقه ای که دارد می تواند یکی از انواع نرده حفاظ پنجره را انتخاب کند.

حفاظ نرده پنجره بهتر است به گونه ای انتخاب شود که با سایر عناصر در نمای خارجی خانه هماهنگی داشته باشد. نرده حفاظ پنجره در رنگ های متنوع مانند سفید، مشکی، قهوه ای، برنز و.... است و هر فردی با توجه به سلیقه و همچنین سایر المان های دکوراسیون مدل حفاظ پنجره را انتخاب می کند.

نازل ترین قیمت درب آکاردئونی را از ما بخواهید

مشخصات نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی در آراد حفاظ

نرده دیوار شاخ گوزنی در ارتفاع های مختلف از 70 سانتی متر تا 90 سانتی متر و یک متر یا یک متر و بیست سانتی متر ساخته می شود. همچنین وزن نرده حفاظ شاخ گوزنی بسته به شماره یا نمره میلگرد متفاوت است.

رنگ نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی براساس سلیقه مشتری تعیین می شود. اما به طور معمول رنگ های سفید و سیاه یا قهوه ای و طلایی را برای نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی انتخاب می کنند.

نوک میلگردهای به کار رفته در ساخت نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی را تیز می سازند تا مانند سوزن تیغ و تیز شود و از این رو عبور را برای سارقین سخت و صعب العبور کند.

مقطع برش های پیکان روی حفاظ 2 تا 4 سانتی متر می باشد. همچنین برای ساخت حفاظ شاخ گوزنی از میلگردهای فولادی با کربن بالا استفاده می شود تا کیفیت و مقاومت بالایی در برابر برش و خم شدن داشته باشد.

ارتفاع نرده حفاظ شاخ گوزنی نباید از 90 سانتی متر کم تر باشد زیرا امنیت کمی دارد و باید حداقل ارتفاع در نظر گرفته شده 90 سانتی متر باشد.

 

نظرات بینندگان