arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۷۶۰۹
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۳ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۰

واکسیناسیون کرونا در سوادکوه و سوادکوه‌شمالی به بیش از ۵۰ درصد رسید

مدیر شبکه بهداشت شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی گفت که تاکنون بیش از ۵۰ درصد از جمعیت گروه هدف این دو شهرستان مازندران دز نخست واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر شبکه بهداشت شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی گفت که تاکنون بیش از ۵۰ درصد از جمعیت گروه هدف این دو شهرستان مازندران دز نخست واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

دکتر نصرالله رشیدی  با اعلام این که در شهرستان سوادکوه شمالی روند تزریق واکسن سرعت بیشتری داشته است ، توضیح داد : تاکنون ۹ هزار و ۵۲۸ نفر از شهروندان سواکوه شمالی دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند که معادل ۵۳ درصد از جامعه هدف است.

وی جمعیت شهرستان سوادکوه شمالی را ۲۲ هزار و ۲۴۰ نفر اعلام کرد و افزود که ۱۸ هزار و ۱۶۰ نفر از این تعداد گروه هدف واکسیناسیون کرونا هستند.

رشیدی گفت که پنج هزار و ۶۰۰ نفر معادل ۳۱ درصد از جمعیت هدف شهرستان هم هر دو دز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

وی با بیان اینکه هم اکنون وضعیت کرونایی شهرستان سوادکوه شمالی زرد است، افزود: شهروندان همچنان باید رعایت پروتکل های بهداشتی را در اولویت قرار دهند.

واکسینه ۵۰ درصد از جمعیت هدف سوادکوه علیه کرونا

این مسئول بهداشتی همچنین گفت که از جمعیت ۳۴ هزار و ۸۰۰ نفری شهرستان سوادکوه نیز ۲۷ هزار و ۵۰۰ نفر بالای ۱۸ سال سن دارند و در گروه هدف واکسیناسیون کرونا هستند که تاکنون ۱۳ هزار و ۶۷۰ نفر معادل ۵۰ درصد جامعه هدف دز نخست واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

وی افزود : هفت هزار و ۱۵۰ نفر معادل ۲۶ درصد جمعیت گروه هدف سوادکوه نیز هر دو دز واکسن را دریافت داشته اند.

مدیر شبکه بهداشت شهرستان های سوادکوه و سوادکوه شمالی گفت : همچنین از ابتدای اجرای برنامه واکسیناسیون کرونا تاکنون ۲۱ هزار دز واکسن در سطح این شهرستان تزریق شده است.

وی افزود: تزریق واکسن کرونا در ۶ مرکز روستایی و چهار مرکز شهری در سطح شهرستان سوادکوه در حال انجام است.

رشیدی با اعلام اینکه هم اکنون وضعیت کرونایی سوادکوه نارنجی است، گفت : برای خروج از وضعیت نارنجی کرونایی همه باید کمک کنند تا بتوانیم این بیماری را کنترل کنیم.


ایرنا

نظرات بینندگان