arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۷۹۴۷
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۴ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۰

سارق مسلح شهرهای مرکزی و شمالی کشور در اسلام آبادغرب دستگیر شد

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از دستگیری مجرمی خبر داد که در استان های تهران، گیلان و زنجان اقدام به سرقت های مسلحانه متعددی کرده بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از دستگیری مجرمی خبر داد که در استان های تهران، گیلان و زنجان اقدام به سرقت های مسلحانه متعددی کرده بود.

سرهنگ «محمدرضا یاری» گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس اسلام آبادغرب مبنی بر تردد یک سارق مسلح فراری و تحت تعقیب در این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد این فرد پس از چند مورد سرقت مسلحانه در برخی استان های کشور مانند تهران، گیلان و زنجان با یک دستگاه خودرو پژو پارس به شهرستان اسلام آبادغرب گریخته است.

سرهنگ یاری تصریح کرد: ماموران انتظامی اسلام آبادغرب با همراهی تیمی اعزامی از کاراگاهان پلیس آگاهی استان گیلان ضمن شناسایی مخفیگاه متهم متواری در یکی از روستاهای بخش حمیل، آن را محاصره درآوردند.

رئیس پلیس اسلام آبادغرب افزود: ماموران پس از کسب مجوز قضایی نسبت به ورود به منزل اقدام و در عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری عامل سرقت های مسلحانه پیش از آنکه موفق به فرار شود، اقدام کردند.

وی همچنین از توقیف خودروی پژوپارس متهم دستگیر شده خبر داد و گفت: در بازرسی های انجام شده یک قبضه اسلحه کلت، ۲ تیغه خشاب و ۲۷ عدد فشنگ خبر داد.

سرهنگ یاری با اشاره به اهتمام پلیس برای برخورد قاطعانه با مخلان نظم و امنیت عمومی، از معرفی سارق مسلح به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

دستگیری عامل تیراندازی های بخش حمیل

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب در ادامه از دستگیری عامل تیراندازی های اخیر بخش حمیل توسط ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان خبر داد.

سرهنگ یاری افزود: موضوع دستگیری این فرد پس از وقوع چند مورد تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت و ماموران پس از پیگیری های فراوان موفق به دستگیری وی داخل یک دستگاه کامیون در محور صحنه - بیستون و با همکاری ماموران انتظامی هرسین شدند.

وی در پایان از معرفی عامل تیراندازی ها به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

کشف بیش از پنج تن آرد قاچاق در روانسر

فرمانده انتظامی روانسر از کشف پنج تن و ۵۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «ایمان مرادی» اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی روانسر حین گشت زنی به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی های انجام شده پنج هزار و ۵۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ مرادی در پایان از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

 ایرنا

نظرات بینندگان