arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۷۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۲۰ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۰

محدودیت سنی واکسیناسیون در همدان و کرمانشاه برداشته شد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: از فردا مردم همدان بدون توجه به سن با مراجعه به مراکز واکسیناسیون می‌توانند واکسن کرونا را دریافت کنند. همچنین به دستور وزیر بهداشت از فردا جمعه ۲۶ شهریور ماه محدودیت‌های سنی جهت انجام واکسیناسیون کرونا در استان کرمانشاه برداشته شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: از فردا مردم همدان بدون توجه به سن با مراجعه به مراکز واکسیناسیون می‌توانند واکسن کرونا را دریافت کنند.

حمیدرضا حاجی‌بابایی ظهار کرد: در پی سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همدان رایزنی برای تسریع واکسیناسیون مردم استان همدان انجام شد.

وی افزود: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موافقت کرد که از روز جمعه ۲۵ شهریورماه تمام مردم همدان بدون در نظر گرفتن محدودیت سنی با مراجعه به مراکز واکسیناسیون نسبت به دریافت و تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

همچنین به دستور وزیر بهداشت از فردا جمعه 26 شهریور ماه محدودیت‌های سنی جهت انجام واکسیناسیون کرونا در استان کرمانشاه برداشته شد و تمامی افراد بالای 18 سال می‌توانند با مراجعه به مراکز واکسیناسیون جهت تزریق واکسن اقدام کنند.

نظرات بینندگان