arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۸۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۸ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۰

هشدار پلیس: فریب تبلیغات سایت‌های قمار و شرط‌بندی آنلاین را نخورید

پلیس تهران بزرگ هشدار داد: گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی با معرفی تعدادی از افراد فعال در این زمینه از افراد ناآگاه کلاهبرداری می‌کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پلیس تهران بزرگ هشدار داد: گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی با معرفی تعدادی از افراد فعال در این زمینه از افراد ناآگاه کلاهبرداری می‌کنند.

به گزارش  پایگاه خبری پلیس، این سایت‌ها با به نمایش گذاشتن دروغین زندگی مجلل کسانی که در این سایت‌ها سرمایه‌گذاری کرده و پول هنگفتی به دست آورده‌اند، در شبکه‌های اجتماعی، با ارسال لینک‌های این سایت‌ها اقدام به ترغیب و وسوسه کاربران برای عضویت در سایت‌های شرط‌ بندی می‌کنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: بسیاری از افراد مال‌باخته، ناخواسته و نادانسته و با وهم و خیال یک‌شبه پولدار شدن به دام افراد سودجو می‌افتند؛ در حالی که تمامی کاربران این سایت‌ها بازنده این بازی‌ها هستند.

هشدار پلیس: فریب تبلیغات سایت‌های قمار و شرط‌بندی آنلاین را نخورید

کشف ۸۸ دستگاه ماینر در شهرری

فرمانده انتظامی شهرستان ری اعلام کرد: بیست و دوم شهریور ماه، با همکاری شرکت برق ۸۸ دستگاه ماینر در محدوده جاده چرمشهر کشف شده و ضبط شد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با متخلفان فعالیت‌های مجرمانه در خصوص استخراج رمز ارزها و مزارع دیجیتال، ادامه داد: دستگاه‌های ماینر کشف شده در یک کارخانه نصب و راه‌اندازی شده بودند که صاحب ملک در این خصوص دستگیر شد.

هشدار پلیس: فریب تبلیغات سایت‌های قمار و شرط‌بندی آنلاین را نخورید

دستگیری سارق جهیزیه ۵۰۰ میلیون تومانی

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: نهم بهمن ماه سال گذشته یکی از شهروندان با مراجعه به پایگاه اعلام کرد، ششم بهمن ماه یک باب انباری به مساحت ۵۰ متر مربع را به شخصی به نام امید اجاره داده است که وی متعهد شده بود تمامی وسایل جهیزیه اینجانب که در انباری مستقر بوده است را حفظ و نگهداری کند و هرگونه کم و کسری آن را به عهده بگیرد.

سرهنگ کارآگاه کیانوش ناصری افزود: براساس اظهارات شاکی، بعد از بستن قرارداد به امید اعلام کردم یک نسخه از کارت ملی و سندی از محل سکونت خود را ارائه کند که بعد از دریافت کلید و با تماس‌های مکرر پاسخگو نبوده و به بهانه‌های مختلف مدارک را نیاورد. بعد از یک هفته به قوه قضائیه مراجعه کردم و درخواست فسخ قرارداد را دادم و بعد از دو ماه به دلیل زمان زیاد متوجه شدم که مستاجر خیانت در امانت کرده و تمامی جهیزیه که جمعاً ۵۰۰ میلیون تومان بوده است را به سرقت برده است.

وی خاطرنشان کرد: با دریافت شکایت، کارآگاهان با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و علمی کشف جرم موفق به شناسایی هویت اصلی متهم که سعید نام داشت شده و پس از شناسایی هویت متهم، وی را در محدوده رباط کریم دستگیر کردند.

ناصری افزود: با توجه به ادله بسیار قاطع و شناسایی از سوی شاکی، متهم به بزه ارتکابی اعتراف کرد و مقادیری از اموال شاکی کشف و تحویل وی شد.

هشدار پلیس: فریب تبلیغات سایت‌های قمار و شرط‌بندی آنلاین را نخورید

دستگیری زن و شوهر سارق موتورسیکلت‌های میلیونی

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان داشت: سی و یکم مرداد ماه پرونده‌ای از کلانتری ۱۰۳ گاندی به همراه یک متهم به نام قادر به اتهام سرقت موتور سیکلت برای پیجویی و کشف جرم ارجاع شد.

سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال ادامه داد: براساس پرونده جمع‌آوری شده، متهم با یک دستگاه موتورسیکلت هوندا در خیابان میرداماد با یک دستگاه خودرو ۲۰۶ تصادف می‌کند که طی استعلام به عمل آمده از موتورسیکلت مشخص می‌شود که موتور مسروقه است.

وی افزود: متهم در ابتدا منکر هرگونه سرقت می‌شود که در تحقیقات تکمیلی و پلیسی اعلام می‌کند به همراه همسرم به نام فریده ۲ دستگاه موتور سیکلت آپاچی سفید و کی تی ام را سرقت و به فردی به نام سامان داده‌ام.


رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی اظهار داشت: کارآگاهان با راهنمایی متهم به محدوده خیابان آزادی اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری سامان شده و در بازرسی از مخفیگاه وی ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه و یک دستگاه گوشی آیفون سرقتی کشف و ضبط شد.

دستخال گفت: سامان در بازجویی‌ها اظهار داشت ۲ دستگاه موتورسیکلت را از قادر گرفته‌ام؛ پس از تشریفات قضائی، همسر قادر نیز دستگیر و پس از تحقیقات، زوج متهم به همراه مالخر، برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

کشف ۷۰ کیلوگرم تریاک در عملیات شبانگاهی پلیس پایتخت

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: در پی ارجاع چندین فقره شکایت و گزارش مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از سوداگران مرگ، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران معاونت عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند گفت: ماموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند متهم به تازگی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از شهرهای جنوبی کشور تهیه و در مخفیگاه خود در حومه شهر تهران دپو کرده است.

وی ادامه داد: به دنبال این موضوع و تعیین مختصات دقیق مخفیگاه متهم پرونده، پس از هماهنگی با مرجع قضائی، تیمی از ماموران مواد مخدر به محل اعزام و بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری این تبهکار حرفه‌ای آغاز شد.

حسنوند یادآور شد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه، موفق به دستگیری قاچاقچی مورد نظر شده و در ادامه عملیات با جستجوی مخفیگاه نامبرده ۷۰کیلوگرم تریاک از محل کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهم ضمن پذیرش جرم خود، پس از انجام تحقیقات تکمیلی به همراه پرونده، برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

دستگیری عامل فروش سلاح و مهمات جنگی در فضای مجازی

رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: در اوایل هفته گذشته خبری در خصوص فروش سلاح جنگی درفضای مجازی دریافت و در تحقیقات اولیه مشخص شد فردی در یکی از محله‌های حوالی بلوار کاوه اقدام به فروش سلاح و مهمات جنگی و شکاری غیرمجاز می‌کند.

سرهنگ مهدی تاجیک ادامه داد: با شناسایی این فرد و هماهنگی قضائی در شامگاه بیست و پنجم شهریورماه، وی را در حالی که قصد داشت سلاحی را جا به جا کند دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی یک قبضه سلاح جنگی یک قبضه سلاح شکاری ۶۳ عدد فشنگ جنگی و ۲۰۰ عدد فشنگ سلاح شکاری کشف شد.

وی با بیان اینکه متهم ضمن اعتراف به بزه انتسابی محل تهیه این سلاح را استان.های مرکزی کشور اعلام داشته است، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شد و تلاش‌ها برای دستگیری سایر متهمان همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

هشدار پلیس: فریب تبلیغات سایت‌های قمار و شرط‌بندی آنلاین را نخورید

کشف بیش از یک میلیارد تومان انواع داروی قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فاتب اعلام کرد: پلیس امنیت اقتصادی، ۲۴ شهریور ماه به دنبال اقدامات اطلاعاتی پیشدستانه مطلع شد که فردی تبعه کشور افغانستان در محدوده خیابان شهید سمیعی اقدام به دپوی مقادیر زیادی داروی خارجی قاچاق کرده است.

سرهنگ کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی گفت: ماموران با اقدامات نامحسوس و میدانی و شناسایی مکان و سوژه وارد عمل شده و پس از هماهنگی قضائی به بازرسی از محل کردند که در نهایت در پارکینگ ساختمان مقادیر متنابهی انواع دارو (محلول و قطره) خارجی قاچاق، کشف شد.

وی اظهار داشت: با هماهنگی‌های انجام شده داروها شامل یکهزار و ۴۰۳ عدد انواع داروی حیوانات به مقر پلیس امنیت اقتصادی منتقل شد که کارشناسان ارزش تقریبی داروها را یک میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

نظرات بینندگان